וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי שרף ירוויח 40 אלף שקל בחודש בעבור מתן ייעוץ לרשות המים

עדי דברת

7.8.2008 / 8:20

יטפל ביחסי הציבור הקשורים במשבר המים

עיקרי התפקיד, כפי שפורסם במכרז, הם "מתן שירותי ייעוץ תקשורתי ואסטרטגי, וליווי שוטף בפרסום ושיווק למנהל הרשות, אורי שני, ולמחלקת הדוברות ברשות המים". כמו כן יטפל שרף ביחסי הציבור הקשורים במשבר המים. הזכייה במכרז היא לשנה, עם אופציה להארכה לשלוש תקופות נוספות.



גורם המקורב למכרז אמר כי הרשות החליטה להקציב 20 מיליון שקל בשנתיים הקרובות לתקשור נושא משבר המים בישראל.



במכרז השתתפו גם המשרדים דלויט, שמאי גולן, יופי של תקשורת וטיימינג. חלק מהמשתתפים במכרז אמרו אתמול כי הם תמהים נוכח תוצאותיו, וכי נראה שהיתה התערבות לטובתו של שרף. לדברי שמאי גולן, שהשתתף במכרז, הוא הפסיד במכרז בשל טענה מוטעית, לפיה הערבות שהגיש לא היתה תקינה: "פסלו אותי בטענה שהערבות לא בסדר, והתפלאתי מאוד. זאת היתה פסילה שלא כדין, כי ההצעה שלי היתה הרבה יותר נמוכה מההצעה שזכתה. פניתי אל הרשות בעניין אך הם לא חזרו אלי".



גורם אחר שהשתתף במכרז סיפר כי הוא היה מורכב משני שלבים: פרזנטציה המסבירה כיצד כדאי לרשות המים לפעול, וההצעות הכספיות. לדבריו, רק שרף עמד בתנאי הסף המקצועיים.



שרף הוא בעלי משרד יחסי הציבור שרף תקשורת, שבין לקוחותיו נמנים בנק לאומי, קבוצת עזריאלי ו-HOT. הוא טיפל בכמה משברים תקשורתיים, בהם משבר טיב טעם, והיה היועץ של ועדת וינוגרד ושל משטרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully