וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגות: סלקום ממשיכה להפיק תוצאות מצוינות למרות השוק הרווי

TheMarker

7.8.2008 / 10:57

בבית ההשקעות ממליצים 'תשואת יתר' וקובעים מחיר יעד של 139 שקל למניית סלקום

סלקום צפויה לפרסם את תוצאות הרבעון השני ביום רביעי הבא, ה-13 לאוגוסט.



דו"חות פרטנר אשר פורסמו בשבוע שעבר היוו את ההוכחה כי הניידות מאחורינו והענף חזר לשקט שלפני הסערה. כל זאת כמובן עד הסערה הבאה לה אנו מצפים בסוף השנה לקראת השקת הרשת החדשה של פלאפון בתחילת 2009.



על תוצאות הרבעון הראשון אמרנו כי הן מהוות פתיחה לשנה שכנראה תהיה מצוינת- זאת, למרות התחרות, שיעור החדירה הגבוה וההתפתחויות הרגולטוריות בתחום. להערכתנו דו"חות הרבעון השני צפויים להוכיח את הטענה ולהראות שיפור בשיעורי הרווחיות גם ביחס לרבעון הראשון.



הרווח הנקי- אין ספק כי עליה של 2.4% במדד במהלך הרבעון צפויה להעלות מהותית את היקף הוצאות המימון של החברה (הערכתנו היא לרמה של 104 מיליון שקל). גם אחריהן צפויה החברה להציג רווח נקי של 224 מיליון שקל. בהמשך לכך אנו צופים דיבידנד של 213 מיליון שקל המשקף תשואה של 1.9%.



בהסתכלות השנתית אנו עדין צופים דיווידנד של כ- 910 מיליון שקל, תשואה של 8.2%.



בבית פסגות סך הכול מצפים לדו"ח חזק מאוד שיצביע על המשך צמיחה בהכנסות (למרות השוק הרווי) ועל שיפור בשיעורי הרווחיות אשר אף צפויה להערכתם לעלות על התוצאות המצוינות של הרבעון הראשון. תחת הערכה זו צופים בפסגות לרווח נקי של כ-224 מיליון שקל (זאת לאחר הוצאות המימון הגבוהות שצפויות הרבעון) ובהמשך לכך לדיבידנד של כ- 213 מיליון שקל.



המלצת 'תשואת יתר' עם מחיר יעד של 139 שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully