וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום בת"א: אין גרירות אבל יש דו"חות

יגאל חי

7.8.2008 / 15:20

עובדי חברת הגרירות "אתרים ירוקים", המפעילה עבור עיריית ת"א את מערך גרירות מכוניות החונות באופן בלתי חוקי פתחו בשביתה

עובדי חברת הגרירות "אתרים ירוקים", המפעילה עבור עיריית תל אביב את מערך גרירות מכוניות החונות באופן בלתי חוקי ברחבי העיר, פתחו לפני יומיים בשביתה. עקב כך, נמסר מעיריית תל אביב כי "הגוררים פועלים במתכונת מאוד מצומצמת".

עובדי החברה דורשים לשפר את תנאי העסקתם, אולם מנכ"ל החברה, נחום פרנקל, מתנה את קיום המשא ומתן עמם בחזרתם לעבודה. "הודעתי שאני לא מנהל משא ומתן תחת לחץ", אמר פרנקל. לדבריו, שכר העובדים הינו ראוי והם מקבלים 180 שקל נטו ליום, גם אם לא גררו רכבים. בנוסף לכך, מקבלים העובדים פרמיה בגין גרירות, ושכרם היומי הופך לגבוה יותר מסכום המינימום, אם ההיקף המצטבר של הפרמיה גבוה מ-180 שקל".

"אתרים ירוקים" מעסיקה כ-25 נהגי גרר בתל אביב. המכוניות נגררות לארבעה חניוני גרירות ברחבי העיר, ליד הדולפינריום, ליד האוניברסיטה, ליד תחנת הכוח רדינג ובשכונת יד אליהו. גוררי החברה אינם מורשים לגרור מכונית ללא אישור של פקח עירוני. הגרירות מתבצעות כשחניית מכוניות מתבצעת באופן בלתי חוקי ומהווה הפרעה חמורה לתנועה, כגון חנייה בצומת, בתחנת אוטובוס ובמעבר חצייה. בשאר המקרים, מסתפקת העירייה ברישום דו"ח חניה. רישום הדו"חות מתנהל כרגיל, במקביל לשביתה ב"אתרים ירוקים", וגם מכוניות החונות באופן המהווה הפרעה חמורה לתנועה סופגים דו"חות.

לדברי פרנקל, הוא אמר לעובדי החברה, כי הוא "מוכן להקדיש שלוש שעות ביום לניהול משא ומתן עמם, במסגרתו הם יציגו את הדרישות שלהם ואני אציג את הדרישות שלי, אבל עליהם קודם כל לחזור לעבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully