וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכסף שהעביר בעל השליטה בנידר לחשבון של בתו ארבעה ימים לפני בקשת הקפאת ההליכים - יוחזר לחשבונו

הילה רז

7.8.2008 / 16:10

מתוך 830 אלף שקל שיוחזרו יוקצו 250 אלף שקל להקפאת ההליכים



השופט יוסף שפירא מבית המשפט המחוזי בירושלים הורה היום לבנק הפועלים להחזיר 830 אלף שקל שהעביר נחום רחמין, אחד מבעלי השליטה בנידר, לחשבון הבנק של בתו ארבעה ימים לפני שהגיש יחד עם אחיו בקשה להקפאת ההליכים נגד החברה.



לפני כשבוע הגיש בנק הפועלים בקשה דחופה לבית המשפט על מנת שימנע העברת כספים ושינוי כלשהו בחשבונה של בתו של רחמין, אליו העביר רחמין 805 אלף שקל מחשבונו בבנק ירושלים.



נידר, חברה ציבורית העוסקת בייזום ובנייה של פרויקטים למגורים ולמסחר, פנתה לפני כעשרה ימים לבית המשפט בבקשה למתן צו הקפאת הליכים נגדה לתקופה של שלושה חודשים, עקב מצוקה תזרימית. בבקשה נטען כי חובותיה של החברה מסתכמים בכ-345 מיליון שקל. בנק לאומי והפועלים התנגדו לבקשת הקפאת ההליכים וטענו כי חובותיה של נידר כלפיהם עולים בהרבה על אלו שהציגו בעלי השליטה בבקשתם.



אמש קבע שפירא כי צו הקפאת ההליכים של נידר יוארך עד ה-11 לספטמבר. לפי החלטת השופט מהיום הכספים שיועברו לחשבונו של רחמין יוקפאו בשלב זה בחשבונו בבנק ירושלים.



במקביל נקבע כי בנק ירושלים יעביר מתוך הסכום שיוחזר אליו מבנק הפועלים 250 אלף שקל לחשבון נאמנות שנפתח עבור תקופת הקפאת ההליכים של נידר. סכום זה ישמש למימון התפעול השוטף של נידר במהלך הקפאת ההליכים.



עו"ד דורון לנגה, המייצג את משפחת רחמין, מסר כי "הכספים המדוברים לא קשורים לחברה בכלל, אלא כספים פרטיים ובנק הפועלים הזדרז להפר סודיות בינו לבין לקוחתו. ביקשנו שהדיספוזיציה תחזור למקומה ושחשבון הבנק ישוחרר. מתוך אותם כספים 250 אלף שקל יועברו לטובת הפעילות השוטפת של החברה. בעלי המניות מאמינים ביכולתה של החברה ולכן הסכימו להעברת הכסף להצלחתו של ההסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully