וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדף הירוק" מאשים את התנועה הקיבוצית בכניעה לתכתיבי "ידיעות תקשורת" למנוע ממנו מודעות

עמירם כהן

7.8.2008 / 18:10

"ידיעות תקשורת" תפיק את הביטאון הרשמי של התנועה הקיבוצית



מלחמת המקומונים בתנועה הקיבוצית מחריפה. "הדף הירוק" שבהוצאת רשת מקומוני "זמן מעריב" מאשים את הנהגת התנועה כי נמנע מפרסום מודעות בו, ובכניעה לתכתיבי "ידיעות תקשורת", המוציא לאור את המקומון המתחרה "הקיבוץ".



"ידיעות תקשורת" זכתה במכרז להוצאת העיתון הרשמי של התנועה הקיבוצית, ששמו עדיין לא נקבע, שאמור להחליף את "הקיבוץ".



בדף הירוק נטען כי בטיוטת הסכם ההתקשרות בין ידיעות תקשורת לתנועה הקיבוצית נכתב כי "התנועה מתחייבת שלא לעשות כל שימוש בשם ו/או בעיתון דף הירוק" ולדרוש ככל יכולתה מכל גורם איתו התקשרה התנועה, לא לעשות כל שימוש בעיתון זה". לטענת "הדף הירוק", הסעיף הזה אוסר על התנועה הקיבוצית לפרסם ב"דף הירוק" או להעביר לו חומרים רשמיים מטעמה ויאפשר לידיעות להפעיל על התנועה לחצים כדי למנוע מגורמי פרסום גדולים הקשורים לתנועה הקיבוצית לפרסם ב"דף הירוק".



עוד עולה מפרטי טיוטת ההסכם, כי ידיעות תקשורת תפיק את העיתון הרשמי של התנועה הקיבוצית לתקופה של 3 שנים ומועד יוארך אוטומטית ל-3 שנים נוספות, אלא אם אחד משני הצדדים יבקש להפסיקו. עוד נקבע כי התנועה הקיבוצית תהיה אחרית לכל ההיבטים המערכתיים של העיתון וידיעות תקשורת תהיה אחראית להיבטים המסחריים שלו, וכי ידיעות תשלם לתנועה הקיבוצית 90 אלף שקל לחודש, בתנאי שהעיתון יעמוד בהיקף פרסום שיאפשר מינימום של 48 עמודים בגיליון.



מזכיר התנועה הקיבוצית, זאב שור, אמר בתגובה כי השינוי שיחול בדף הירוק לאחר כניסת ההסכם עם ידיעות לתוקף הוא רק לגבי השם "הדף הירוק" שהעיתון לא יהיה רשאי להמשיך להשתמש בו. לגבי הפרשנות כי מדובר בניסיון לחסל את הדף הירוק אמר שור שהיא "שקר וכזב".



בידיעות תקשורת סירבו להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully