וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאסד"ק במכתב אזהרה לאנסרס קורפוריישן: מחזיקי המניות מחזיקים במניות בשווי של פחות מ-10 מ' ד'

ניר צליק

7.8.2008 / 22:53

נאסד"ק שוקלת למחוק את החברה מהרשימה הראשית בשל סחירותה הנמוכה



אנסרס קורפוריישן הישראלית, המחזיקה באתרים Answers.com ו-WikiAnswers.com, קיבלה מכתב התראה מהנאסד"ק על כך שבעלי המניות שלה מחזיקים במניות בשווי של פחות מ-10 מיליון דולר, כמתחייב מחוקי המסחר בנאסד"ק, כלומר סחירותם נמוכה מדי. נכון ל-30 ביוני, החזיקו בעלי המניות בחברה במניות בשווי 9.582 מיליון דולר בלבד.



במכתב ששלחה נאסד"ק לאנסרס נכתב כי עד ל-31 באוגוסט על החברה לספק לנאסד"ק תוכנית המפרטת כיצד היא מתכוונת לשנות את המצב. אם נאסד"ק לא תקבל את תוכנית הפעולה של החברה, היא עשויה להחליט למחוק את החברה מהמסחר ברשימה הראשית. לחלופין, יכולה החברה לבקש להעביר את המסחר במניה לבורסה המשנית, Small Cap, שעל חוקיה היא אינה עוברת.



אתר האינטרנט answers.com מספק בזמן אמת הגדרות ופירושים לשמות ולמושגים, באמצעות חיבור לאנציקלופדיות ולמאגרי מידע שונים ברשת האינטרנט. Answers.com נחשב אחד האתרים הפופולריים ביותר בקרב תלמידי בתי ספר בארה"ב.



אנסרס מספקת את שירותי החיפוש והביאור שלה בחינם. את הכנסותיה רושמת אנסרס מפרסום באתר החברה. החברה מחזיקה אתר נוסף - WikiAnswers.com - שבחודש מאי הגיע ל-11 מיליון גולשים ייחודיים, בהתאם לנתוני קומסקור. כחלק מהעסקה, יצטרף אלן ביזלי, שותף ברדפוינט, לדירקטוריון החברה. מניית Answer עולה כ-5.3% בעקבות העסקה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully