וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון פרס נועד עם ראשי המשק הסיני במסגרת ביקורו בבייג'ין לרגל האולימפיאדה

אורה קורן

8.8.2008 / 10:57

ששווי העסקים של ראשי המשק איתם נפגש פרס נאמד בלמעלה מ-110 מיליארד דולר



נשיא המדינה, שמעון פרס, שהגיע לבייג'ין לרגל האולימפיאדה, נועד לארוחת ערב עם ראשי המשק הסיני, ששווי העסקים שלהם נאמד בלמעלה מ-110 מיליארד דולר.



בין השאר, נכחו בפגישה יו"ר צ'יינה אוור ברייט, קונגלומרט ענק העוסק בהשקעות, בנקאות וביטוח בשווי מוערך של מעל 100 מיליארד דולר; סגן נשיא צ'יינה אלקטרוניק קורפורישן, חברת ה-IT הגדולה בסין בשווי של 8 מיליארד דולר; יו"ר שנג'ן קפיטל גרופ, קרן הון סיכון השנייה בגדלה בסין, שותפה של PNV הישראלית שיחד הקימו את צ'יינה יזראל וי סי; וכן יו"ר CCECC, חברת הנדסה מהגדולות בעולם, שזכתה במיכרז במנהרות הכרמל, ומתחרה במיכרז הרכבת קלה בתל אביב. נציג ענף התקשורת הסיני היה סגן נשיא בכיר של VTE - יצרנית ציוד תקשורת שהיקף מכירותיה הוא למעלה מ-10 מיליארד דולר בשנה.



"דאגנו שמסביב לשולחן תהיה נציגות ממיגוון תחומים, דוגמת פיננסים, ביטוח, השקעות, תכנון והנדסה אלקטרוניקה ותקשורת", אמר עודד ארבל, הנספח המסחרי של משרד התמ"ת בסין. "זו קבוצה שתוכל להציג לפרס אתגרים והזדמנויות בשוק הסיני, ופרס יוכל להעביר לה מסרים על קידום שיתוף הפעולה עם ישראל בתחומי איכות סביבה ומים, כולל מחקר ופיתוח משותפים", הוסיף. ביום ראשון ייפגש פרס עם 50 אנשי עסקים ישראלים המתגוררים בסין, בהם נציגי החברות הזרע, תהל, קרדן, תעא, צים ופלרם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully