וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלה חקירתו החמישית של ראש הממשלה אהוד אולמרט

הארץ

8.8.2008 / 12:12

החקירה תעסוק ככל הנראה בפרשות החשבוניות הכפולות וטלנסקי ואולי אף בנושא הבית ברחוב כרמיה



החלה חקירתו החמישית של ראש הממשלה, אהוד אולמרט, במעונו הרשמי בירושלים. החקירה שמתקיימת הבוקר (שישי) צפויה לעסוק, ככל הנראה, בפרשות "החשבוניות הכפולות" (ראשונטורס) וטלנסקי. מקורות משטרתיים העריכו כי צוות החקירה עשוי לנצל את המעמד כדי לפנות לאולמרט בשאלות הנוגעות גם לפרשיות נוספות ובראשן פרשת הבית ברחוב כרמיה. החקירה צפויה להימשך כשעתיים וחצי. לקראת החקירה, נפגש אתמול אולמרט עם עורכי דינו.



חקירתו האחרונה של אולמרט ביום שישי האחרון, נמשכה כשלוש שעות ונחשבת לאחת החקירות הקשות עמן נאלץ אולמרט להתמודד, לאחר שחוקריו הציגו לו מסמכים וראיות הקושרות אותו באופן ישיר לגביית מימון כפול או משולש בעבור טיסותיו ברחבי העולם וניצול הכסף למימון טיסות לבני משפחתו. לפי ההערכה, אולמרט יתבקש כבר בימים הקרובים לקבוע מועדים נוספים לחקירה בפרשיות השונות. גורמי אכיפה העריכו כי חקירת פרשיות "ראשונטורס" ו"טלנסקי" עומדות בפני סיום ובתוך שבועות אחדים יועברו חומרי החקירה לפרקליטות לשם גיבוש החלטה על הגשת כתב אישום.



יועצו לשעבר של אולמרט נחקר באזהרה



אתמול נחקר אלדד רוטמן, יועצו לשעבר של ראש הממשלה אהוד אולמרט, ביחידה הארצית לחקירות הונאה בחשד לביצוע שורה של מינויים פוליטיים ברשות לעסקים קטנים ובמשרד התמ"ת. רוטמן נשלח בתום חקירתו למעצר בית, בהסכמתו, שצפוי להסתיים מיד עם תום חקירתו של רה"מ אהוד אולמרט היום.



גורמי אכיפה אמרו אתמול כי מעצר הבית בו נתון רוטמן בוצע במסגרת "תרגיל חקירה" שהמשטרה מבקשת לערוך לאולמרט היום, ובניסיון למנוע מרוטמן לשבש את החקירה. רוטמן נעצר על ידי המשטרה ושוחרר בתנאים מגבילים - נוהל המקביל למעשה למעצר בית - לאחר שנתן את הסכמתו למהלך וללא מעורבות של בית משפט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully