וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריט טכנולוגיות תוכל להמשיך ולהיסחר בנאסד"ק לפחות עד ל-13 לנובמבר

שמואל שוסטר

8.8.2008 / 22:13

קיבלה אישור מהנהלת נאסד"ק לאחר שמנייתה נסחרה במחיר נמוך מרף המינימום למסחר בבורסה



כשבוע לאחר שדיווחה על גידול של 45% בהכנסותיה ברבעון השני ל-5.9 מיליון דולר, הודיעה ריט טכנולוגיות, המתמחה בפיתוח פתרונות לניהול תשתית הכבלים ברשתות תקשורת, כי קיבלה אישור מיוחד מהנהלת הנאסד"ק להמשיך ולהיסחר ברשימה הראשית של הבורסה לפחות עד ל-13 לנובמבר.



מוקדם יותר השנה קיבלה החברה התראה לפני מחיקת מניית החברה מהמסחר ברשימה הראשית של הנאסד"ק, לאחר שנסחרה במחיר הנמוך מרף המינימום למסחר בבורסה שעומד כיום על דולר אחד למניה. בעקבות בקשת החברה, ערכה הנהלת נאסד"ק שימוע, במסגרתו האריכה את התקופה בה תוכל המניה להמשיך ולהיסחר בבורסה.



במידה ומניית החברה לא תעמוד בדרישות המינימום עד למועד שנקבע, תוסר המניה מהרשימה הראשית בבורסה ותעבור להיסחר ברשימה משנית. בכדי לעמוד בדרישות המינימום יכולה החברה לבצע איחוד מניות (ספליט הפוך) במסגרתו תאחד מספר מניות למניה אחת, וכך תעלה באופן מלאכותי את מחיר המניה.



במהלך השבוע שעבר דיווחה ריט טכנולוגיות כי רשמה הפסד נקי של כחצי מיליון דולר או 3 סנטים למניה, בהשוואה להפסד נקי של כ-1.8 מיליון דולר, או 12 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.



ביוני האחרון רכשה סטינס קומאן, ששימשה כמפיצה של מוצרי ריט ברוסיה ב-14 השנים האחרונות, את ריט טכנולוגיות מידי משפחת זיסאפל וד"ר מאיר הראל. השלושה מכרו כ-34.9% מהחברה תמורת 4.4 מיליון דולר. סרגי אניסימוב, מנכ"ל סטינס, מונה ליו"ר דירקטוריון החברה, והחליף את יהודה זיספאל. במקביל העניקה החברה ל-ריט 4 מיליון דולר בהלוואת בעלים שנשאה ריבית שנתית של 2.47%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully