וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBC נלחמה בחירוף נפש באתרי אינטרנט שהציגו את טקס הפתיחה בשידור חי

ניו יורק טיימס

9.8.2008 / 16:52

רשת הטלוויזיה מחזיקה בזכויות הבלעדיות לשידורי האולימפיאדה בארה"ב, תמורתן שילמה 894 מיליון דולר



רשת הטלוויזיה NBC, המחזיקה בזכויות הבלעדיות לשידורי האולימפיאדה בארה"ב, נלחמה ביום שישי בחירוף נפש על הבלעדיות הזו. החלטתה של NBC לדחות את שידורי טקס הפתיחה ב-12, הובילה צופים מתוסכלים ברחבי המדינה לנסות ולחפש פרצות בחומה הטכנולוגית של NBC - על ידי איתור newsfeeds באתרים של רשתות טלוויזיה זרות, ועל ידי צפייה בקליפים של הטקס ביוטיוב ובאתרים אחרים.



בתגובה, NBC התנפלה על אתרי האינטרנט, וביקשה מהם להוריד קליפים לא חוקיים, ולהגביל את הקליפים המאושרים. בהדרגה, התפתח סוג של משחק תופסת אין-סופי: בכל פעם ש-NBC סגרה מקור אחד של תוכן ווידיאו לא חוקי, הצופים מצאו אחרים, ושלחו באמצעות בלוגים והאתר טוויטר לינקים חדשים, המכווינים למקור אחר של סיקור, כמו למשל, אתר עם ווידיאו מגורען ופסקול בספרדית.



עם פתיחת האולימפיאדה הראשונה בעידן הפס הרחב בסין, ההרגלים הישנים של רשתות הטלוויזיה מעולם לא נראו כה ארכאים, או לא רלוונטיים. לפני שנתיים, במהלך אולימפיאדת החורף באיטליה, NBC יוניברסל הציגה רק שעתיים של סיקור חי באינטרנט. השנה, היא מתכוונת להציג 2,200 שעות באינטרנט. NBC שילמה 894 מיליון דולר עבור הזכויות הבלעדיות לשידורי האולימפיאדה בארה"ב.



אף שטרם התקבלו המספרים, סביר מאוד להניח כי הרבה יותר אמריקאים יצפו בגירסה המוקלטת של טקס הפתיחה שתשדר NBC בטלוויזיה, מאשר בשידורים החיים באינטרנט. "אם השאלה היא 'האם יש כאן בעיה רצינית'? התשובה היא - עדיין לא", אמר סטיבן פארלה, נשיא ומנכ"ל טרגט-קאסט TCM מדיה בניו יורק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully