וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב דרוקר: הכתבה עלי ב"ידיעות אחרונות" מלאה שקרים

אופיר בר-זהר

10.8.2008 / 10:24

עיתונאי ערוץ 10 כתב בבלוג שלו על הכתבה שפורסמה אודותיו בעיתון: "מניעי הכתבה כ"כ מכוערים, וכמות השקרים בה כ"כ גדולה"

עיתונאי ערוץ 10, רביב דרוקר, הגיב לכתבת "ידיעות אחרונות" בפוסט בבלוג שלו. דרוקר כתב כי "האמת, אני לא כל כך יודע איך להגיב לכתבה הקשה נגדי ב-7 לילות. מצד אחד, אדם שכל הזמן יורה ביקורת באחרים צריך לדעת לקבל ביקורת על עצמו. מצד שני, מניעי הכתבה כל כך מכוערים, וכמות השקרים בה היא כל כך גדולה, שאני מתקשה לתת לזה לעבור לידי".

בכתבה שחתום עליה רז שכניק נטען, בין השאר, כי דרוקר התחזה לעורך דין בפני אחד משופטי בית המשפט העליון, וכן שהוא דיווח על מכוניות מגיעות לקמפ דייוויד בעת ששהה בוושינגטון. בנוסף, סופר על התביעה שהוגשה נגד דרוקר על ידי יו"ר הכנסת לשעבר, דן תיכון, שבה דרוקר הפסיד.

לפי הבלוג של דרוקר, מדובר בנקמה על דברים שפירסם דרוקר נגד העיתון וכותביו בהזדמנויות שונות. דרוקר כותב מפרט בפוסט על מה ולמה הוא מאמין שאנשי ידיעות כועסים עליו: "אז הנה מקבץ מהדברים שאמרתי על ה"עיתון של המדינה". בחלק מהמקרים רעדו לי הברכיים לפני שאמרתי. באמת, אני מכיר את המנטליות של העיתון, ויודע שאין להם בעיה לענות בכתבה מהסוג הזה. לא, אני לא טופח על שכמי האמיץ. לא פעם לא הלכתי נגדם עד הסוף, מתוך רצון לא להתמקם להם חזק על הרדאר. כנראה, שההערכה שלי על הרדאר שלהם היתה הערכת חסר". בין הדברים שמציין דרוקר ניתן למצוא דיעות שליליות שהעביר בתוכניתו - "שישי" - על עורך העיתון שילה דה בר, ועל העיתונאי נחום ברנע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully