וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגזין "רייטינג" יפצה בני זוג בגין כתבה לעגנית על חתונתם

נורית רוט

10.8.2008 / 8:35

המגזין יפצה את בני הזוג ב-20 אלף שקל בגין פגיעה בפרטיות



מגזין הבידור והפנאי "רייטינג", שפירסם פרטים ותמונות מחתונתם של בני זוג ללא רשותם, יפצה את בני הזוג ב-20 אלף שקל בגין פגיעה בפרטיות - כך קבע בשבוע שעבר בית משפט השלום בטבריה.



שי וטל מגורי תבעו את המגזין ואת שתי כתבותיו על הוצאת לשון הרע ופגיעה בפרטיות בכתבה שפורסמה באוגוסט 2005 במגזין ובאתר האינטרנט של מעריב, "לדפוק חתונה 2". מפסק הדין עולה כי הכתבות הסתננו לחתונת הזוג בחוות רונית שבשרון לצורך כתבה שעסקה בחתונות. לכתבה צורפו 11 תמונות מחתונתם של הזוג מגורי. לטענת הזוג, חתונתם סוקרה באופן לעגני שפגע בשמם הטוב והסב להם עוגמת נפש. לטענת המגזין, לא ניתן לזהות מהכתבה או מהתמונות כי מדובר בחתונת הזוג, שכן הן טושטשו ושמה (הפרטי) של הכלה הוזכר פעם אחת בלבד.



השופטת תמר נסים שי קבעה כי הכתבה לא מהווה לשון הרע, שכן לא נועדה להשפיל או לבזות את הזוג. עם זאת קבעה כי העיתון הפר את פרטיותם. "התובעים לא הזמינו את הנתבעות. קל וחומר שלא נתנו הסכמתם לפרסום, בוודאי כשלא נועד אלא להגחיך חתונות בכלל ואירוע זה בפרט".



השופטת קבעה כי אף שמדובר באירוע רב משתתפים, האירוע פרטי. "חדירה לפרטיות בני זוג בערב חתונתם על מנת ללעוג לאירועי חתונה ככלל היא פוגעת, גם אם אין בה לשון הרע, קבעה השופטת. המגזין חויב ב-5,000 שקל שכר טרחה ובהוצאות הזוג.



(א 1659/06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully