וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלזמות, פירות יבשים וג'קוזי: תשעה צימרים רומנטיים לט"ו באב

עירית רוזנבלום

10.8.2008 / 10:04

משנה לשנה משתכללים הצימרים ורף הדרישות של הקהל הישראלי עולה ■ לקראת ט"ו באב בחרנו תשעה צימרים רומנטיים המיועדים לזוגות בלבד ומציעים ריגושים מיוחדים ■ המסקנה: במקרים רבים, הייחוד אינו מתבטא בספא הפרטי או במסך ה-LCD הענק, אלא דווקא בטעמם, סגנונם



רומנטיקה וצימרים נהפכו לשמות נרדפים בתעשיית התיירות הישראלית. במשך השנים ציפיות האורחים עלו, וכיום מתפקדים הצימרים כמעין מגשימי פנטזיות. צימרים שמכבדים את עצמם מציעים מערכות קולנוע חדישות, מסכים בגודל 90 אינץ', מכונות אספרסו במטבחונים ובריכות בחצרות.



מספר חדרי האירוח צומח בכל שנה והמספר הרב ביותר הוא של בקתות רומנטיות. בעלי צימרים רבים מספרים על אורחים שמגיעים בתחילת סוף השבוע ועד סופו לא יוצאים מהחדר. אולי זו דרכם של הנופשים להימלט מהלחץ היומיומי אל בין בועות הג'קוזי ועלי הוורדים המפוזרים על המיטה.



מבין אלפי הצימרים בישראל אספנו תשעה, חלקם חדשים וחלקם כאלה ששמרו על ייחוד במשך שנים. במקרים רבים מתבטא הייחוד בבעלי הצימרים, בטעמם ומתוצרת הביתית שלהם. גם אם לא תמצאו מקומות פנויים בט"ו באב, שחל בסוף השבוע, תוכלו לחגוג בהם אירועים רומנטיים אחרים.



בין הגלבוע לתבור: נוף מכל פינה



שש בקתות בעין חרוד, העשויות שילוב של עץ ואבן, הבנויות כחלל אחד ומיועדות לזוגות בלבד. הן משתרעות על 50 מ"ר, עם תקרה גבוהה ותאורה מיוחדת.



המיזוג עובר בצינור תעשייתי באמצע הסוויטה. בכל סוויטה חלון הפונה אל הנוף בגודל של קיר שלם כמעט, ובהסטת וילון ניתן לצפות החוצה מכל פינה בסוויטה: מהג'קוזי המלבני, מפינת הישיבה ומהמיטה.



כמו כן, מוצעים חלוקי רחצה ונעלי בית סרוגות לשימוש האורחים. ארוחת הבוקר מגוונת ומוגשת לסוויטה. בנוסף, ניתן גם להזמין אל הסוויטה מגוון של טיפולים ועיסויים וארוחות רומנטיות. בליל ט"ו באב יתקיים בקיבוץ עין חרוד מופע של הזמרת רונית אופיר.



מה בחדר: מטבחון מעוצב, פינת אוכל, פינת ישיבה עם מגוון מגזינים וטלוויזיית פלזמה מתכווננת, סלסלה של פירות יבשים, יין, פרחים ופיצוחים.



מחיר: 990 שקל באמצע השבוע באוגוסט ו-1,090 בסוף שבוע, בשהייה של שני לילות לפחות.



פרטים: harod.co.il-www.ein



מצפה השלום: בחזרה לרחם



>> רמת הגולן משופעת בצימרים משפחתיים, אך שש הסוויטות החדשות של כפר הנופש מצפה השלום שבקיבוץ כפר חרוב מיועדים לזוגות בלבד.



הן נטועות בתוך נוף פסטורלי עם תצפית בכיוון הכינרת. הסוויטות נחצבו בצלע ההר כדי שלא יבלטו ועל אף שמדובר בקיבוץ, השירות מקצועי וקשוב. בצד הסוויטות תמצאו את "רוח על המים": ספא עם בריכות ציפה אשר אמורות לספק חוויה של חזרה לרחם.



מה בסוויטה: מיטת אבן מעוצבת, מערכת קולנוע ביתית, ג'קוזי גדול יצוק אבן הפונה אל הנוף, טלוויזיית LCD גדולה, DVD, פינת ישיבה עם כורסאות ומכונת קפה במטבחון. לאורך הקיר משובצות אבני בזלת.



חדר הרחצה בעיצוב מודרני עם כיור מוזאיקה. מהסוויטה יוצאים אל גינה פרטית שבה גדלים צמחי לוונדר. ארוחת הבוקר מוגשת לסוויטה.



מחיר: 1,200 שקל ללילה ללינה וארוחת בוקר באוגוסט, לשהייה של שני לילות לפחות.



פרטים: hashalom.co.il-www.mitzpe



אחוזת בר: רהיטי וינטג'



קומפלקס חדרי האירוח של הזוג ליאורה ואריק בר ביישוב שעל הוא בועה צבעונית ומעוצבת, שופעת אווירה, המתנשאת מעל הנוף השגרתי במקצת של המושב בגולן. במתחם שלוש יחידות ("סוויטות חצר") הבנויות מאבן עתיקה ומחופות בגגות עץ עם יציאה לגינה קטנה, וכן שתי סוויטות גדולות (50-70 מ"ר) הצופות לגן ולנוף.



החדרים מרוהטים בתמונות שמן המוצבות על כנים ובפריטי וינטג' שעברו שיפוץ ופוליטורה המשווקים באנגליה, בסקוטלנד ובדנמרק. המיטה מכוסה בכיסוי קטיפה אדום והתאורה רכה ועמומה. כמו כן יש בחדר ג'קוזי, כיור עתיק וקמין מסוגנן. בפינות הנסתרות של הגן, בין מפלי מים קטנים, פסלים ופריחה, חבויות פינות ישיבה. כמו כן, יש במקום בית קפה וגלריה.



מה בסוויטה: ג'קוזי, יין, קפה, עוגות תוצרת בית ושתייה קלה. בסוויטות הגדולות יש גם פירות, מכונת אספרסו ומערכת קולנוע ביתית. ניתן להזמין טיפולים. ארוחת הבוקר מוגשת בבית הקפה.



מחיר: 800 שקל ללילה לזוג בסוויטות החצר, 900 שקל בסוויטת הגן ו-1,000 שקל בסוויטת הנוף, בשהייה של שני לילות בסוף השבוע.



פרטים: 04-6981790



בית שלום: אלמנטים מרוקנים



שלוש הסוויטות בבית שלום באצבע הגליל נפתחו לפני כשנה בבית אבן עתיק, שהיה במקורו בית מגורים של חלוצים מראשוני מטולה, והן מוקפות גינה עם עצי ערבה משתפלים, מזרקה ודקלים מרשימים.



מרים וחיימקה הוד-פיין טורחים סביב האורחים, ורוב מלאכת הבנייה והבישול היא מעשה ידיהם. בגינה מוצב ג'קוזי-ספא. הסוויטות, ששטחן 70-80 מ"ר כל אחת, עוצבו עם אלמנטים מרוקאיים בצבעים חמים ובריהוט בסגנון עתיק, מזרנים גבוהים ונוחים במיוחד והרבה קטיפה אדומה.



מה בסוויטה: קפה ותה, משקאות קלים במקרר, תפוחים מהמטע ויין שזיפים תוצרת בית, ג'קוזי זוגי ומקלחת גשם, כיור מוזאיקה, חלוקי מגבת וטלוויזיה רגילה. בכל המרחב יש אינטרנט חופשי. בסוף השבוע לוקח חיימקה את האורחים לסיבוב במטעים ובגבול לבנון.



מחיר: 1,200 שקל ללילה בסוף השבוע, בשהייה של שני לילות לפחות.



חוות נאות: משחקי קופסה



הבקתות של לאה וגדי נחימוב בחוות נאות שבנגב, מדרום לצומת טללים, עשויות בוץ וחומרים מקומיים אחרים ופונות אל הנוף המדברי.



נחימוב בנה את הבקתות במו ידיו, בלא פגיעה בטבע. מבחוץ ציפה את המבנים בטיח מעורב בחומרים מהסביבה, כדי שהמרקם והצבעים יתאימו לאזור. במקום שתי בקתות משפחתיות ושתי בקתות זוגיות, כאשר כל אחת מבודדת מחברתה. החדרים פשוטים אך נקיים, וכמו כדי לסמל שכאן נפרדים מהציוויליזציה - את מקומה של הטלוויזיה בחדר תופסים משחקי קופסה וקלפים. בני הזוג מגדלים במקום עזים ומייצרים גבינות ויוגורט עליהם מבוססת ארוחת הבוקר, המוגשת בבקתה. באחרונה פתחו בני הזוג גם מסעדה קטנה במקום.



מה בבקתה: במקום ג'קוזי יש מקלחת כפולה ורחבת ידיים.



מחיר: 540 שקל ללילה באמצע השבוע ו-700 שקל ללילה בסוף שבוע, כולל ארוחת בוקר.



פרטים: www.naotfarm.co.il



בקתיים: בריכת דגים ומפל



במבט ראשון, שתי בקתות העץ בעמוקה שביער ביריה הסמוך לצפת אינן שונות מעשרות בקתות אחרות.



עם זאת, בזכות טעמה המיוחד של בעלת הבית, יעל פרקש, העיצוב מידתי ועל אף שהחדרים קטנים יחסית - 42 מ"ר - הם משרים אווירה של נוחות ופינוק. בהתאם לתורת הפאנג שווי, בין שתי הסוויטות ממוקמת בריכת דגים וגינה עם צמחים, מהם ניתן לחלוט תה. ארוחת הבוקר מוגשת בחדרים. במקום בריכה עם מפל ותאורה.



מה בסוויטה: פינת איפור, קולבים מצופי משי, מצעי כותנה ותחרה, מסך LCD מתכוונן, דיסקים, ספרייה וסרטי DVD. הג'קוזי פונה אל הנוף, קמין, מכונת קפה, פירות יבשים ועוגיות תוצרת בית, יין, שוקולד ופירות. בבוסתן עצי תאנה, תפוח, אגס ושיחי פטל אדום. בכל סוויטה יש ערסל זוגי, בריכת טבילה ובריכה גדולה.



מחיר: 1,000 שקל ללילה באמצע השבוע, 1,200 שקל בסוף שבוע, בשהייה של שני לילות לפחות.



פרטים: www.hapisga.co.il



בית הלורדים: ספא פרטי



לאחר שיצר את צימר המערה המקורי, פנה דוד שלוש לבניית של הסוויטה המפוארת האולטימטיווית, כפי שהיא מצטיירת בעיניים שלו, במושב חוסן אשר בלב אזור הגליל המערבי.



מדובר בסוויטה המיועדת לזוגות עם שילובי סגנונות ייחודי: בסלון יש בר עם כסאות שחורים, כורסאות מצועצעות, שולחן סנוקר, נברשות קריסטל, קירות מחופים בקרניזים (המוט שמחזיק את הווילון) באפור ובכסף ומיני עיטורים וקישוטים.



בחדר השינה ישנם מיטת אפיריון מפוארת, פוטלים ופינת איפור. בסוויטה ישנו ספא פרטי אשר כולל סאונה יבשה ורטובה, ג'קוזי ובריכה פרטית. כל המתחם משתרע על שטח של כ-200 מ"ר.



מה בסוויטה: משקאות חריפים, פיצוחים, חטיפים מתוקים, מכונת אספרסו, מערכת קולנוע ביתית ואינטרנט חופשי בכל רחבי המתחם.



מחיר: כ-2,000 שקל כולל ללילה ארוחת בוקר בסוף שבוע, בשהייה של שני לילות לפחות.



פרטים: www.hameara.com



אחוזת משכית/פנחס וגסטון: בוסתן ספרדי



בתחילה היה "פנחס ואברהם" מתחם של שמונה סוויטות סביב באר מים במרכז בוסתן ספרדי במושב לימן.



כשהשניים נפרדו נטל כל אחד מהם - אבי משכית ופנחס סלמה - ארבע סוויטות, אך לא הקימו גדר שתפריד בין המתחמים, והשטח נשאר כשהיה. פנחס הקים את "פנחס וגסטון", ויצר הפרדה בין היחידות באמצעות בריכה, ג'קוזי וספא פרטי לכל יחידה. במתחם יש חוות סוסים וזוגות אופניים לאורחים.



מה בסוויטות של פנחס וגסטון: ג'קוזי וסאונה פרטית, מיטה ענקית, רצפת פרקט, מערכת שמע משוכללת ומכונת אספרסו.



מחיר: 1,900 שקל באמצע השבוע כולל ארוחת בוקר על הבריכה הפרטית; 2,000 שקל בסוף שבוע, בשהייה של שני לילות לפחות.



אבי משכית הקים את אחוזת משכית והוסיף לה ספא, בריכת פסיפס ובריכה עגולה ומחוממת עם במערכת סאונד לטיפולים בציפה.



מה בסוויטות של משכית: פינת ישיבה, מיטת קינג-סייז, ג'קוזי, קמין, אופניים ומכונת אספרסו. ארוחת הבוקר מוגשת עם עיתון. מחיר: 1,600 שקל באמצע השבוע, 1,900 שקל בסוף השבוע, בשהייה של שני לילות לפחות.



פרטים: www.maskit.co.il; www.gaston.co.il



אתנחתא: גינה ואמנות



מי שמחפש צימר ייחודי, שלא יצא מפס הייצור של הנגריות השוודיות, ימצא את מבוקשו בשני בתי האבן הקטנים והמפנקים של אמני התיאטרון ליסה ג'ייקובסון וגיל בכר.



החדרים שוכנים בחצר ים-תיכונית עם בור מים עתיק, גינת עשבי תיבול ונוף לכרמל. שער ברזל מוביל אל חדר שבצדו האחד מיטה שמונחת על בימת עץ ומעליה כילה לבנה, ובצדו השני אמבט פסיפס רומי מרהיב ביופיו מאבנים ששימשו כבסיס של טאבון עתיק. אלמנט של ערבסקות בבסיס אחת המיטות מטיל צל של הדוגמה על הקירות. החדרים קטנים - 32 מ"ר בלבד - אך ג'ייקובסון אומרת שהחצר היא חלק מהבית "וזה הרעיון הים-תיכוני". הערך המוסף של המקום הוא האווירה הייחודית של כפר האמנים עין הוד, על סמטאותיו הציוריות והגלריות.



מה בחדר: טלוויזיה עם מבחר סרטי DVD, מטבח מאובזר (עם מקינטה ולא מכונת אספרסו), פירות, גרנולה, יוגורטים, קפה ותה. בבית הקפה הסמוך מקבלים 10% הנחה.



מחיר: 500 שקל ללילה באמצע שבוע, 650 ללילה בסוף שבוע ו-1,200 לשני לילות בסוף השבוע, לא כולל ארוחת בוקר. פרטים: www.zimmer.co.il/artrest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully