וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר שוקי הון: דלק רכב הוא "מותג בפני עצמו"

TheMarker

10.8.2008 / 11:28

ממליצים על מחיר יעד של 64 שקל בהמלצת "תשואת יתר". בבית ההשקעות מציינים כי יבואנית מזדה ופורד שולטת בשוק הרכב הישראלי

בבית ההשקעות לידר שוקי הון בחרו בעיתוי מעניין לתחילת הסיקור על דלק רכב - יום אחד בלבד לפני פרסום הדו"חות הכספיים. דלק רכב, שבשליטת קבוצת דלק של יצחק תשובה, מייבאת לישראל את רכבי מאזדה ופורד, והאנליסטית ליאת גלזר מעניקה למניה המלצת "תשואת יתר" ומחיר יעד של 64 שקל - מחיר הגבוה ב-23% לעומת מחיר הסגירה של המניה ביום חמישי.

הנימוק העיקרי להמלצה החיובית הוא כי דלק רכב הוא "מותג בפני עצמו" כאשר הכוונה לכוחו של המותג מאזדה המוביל את ראש טבלת המכירות. רכבי פורד נמצאים במקום הרביעי בטבלה זו. בלידר סבורים כי לא רק שמרבית הרכבים בשוק הליסינג הם מהדגמים הללו, הרי שדלק השכילה לבסס את חוזק המותג גם בשוק הפרטי.

חלק מכוחה של דלק נובע גם מהנהלת החברה הנהנית מקשר הדוק מול מאזדה העולמית, ובלידר סבורים כי בשנים הקרובות תוכל דלק לשמור על חלקה בשוק.

על אף כל החדשות הטובות, דלק עשויה, כמו חברות רבות, להפגע מהרעה במצב המשק כאשר השאלה הנותרת היא באיזו מידה תהיה הפגיעה.

דלק רכב ממוצבת כמובילת הענף כאשר הנהלתה נהנית ממוניטין רב ומוכח. על אף החשש מהאטה כלכלית, מאמינים בלידר כי לחברה פוטנציאל להגדיל אחיזתה בשוק הרכב ולצלוח את התקופה. בנוסף, מזכירים בלידר כי דלק רכב היא חברה הנהנית מתזרים מזומנים גבוה (כסף מזומן הנכנס לקופת החברה) ולכן היא יכולה לחלק דיווידנד של 100% מהרווח הנקי כך שמדובר בתשואת דיווידנד גבוהה.

  • עוד באותו נושא:
  • דלק רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully