וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבילות השי של רבקי יודקוביץ' ואורית רומשטיין נןעדו לתת משהו גם לנותני המתנה

טלי חרותי-סובר

10.8.2008 / 11:14

"רצינו שלכל מי שרוצה לקנות מתנה - הן אדם פרטי והן ארגון - תהיה אפשרות לקנות מתנה טובה יותר - טובה לנותן, למקבל, ליצרן, לאורז, לקהילה ולעולם", אומרת רומשטיין ■ עד כה השקיעו רומשטיין ויודקביץ' רבע מיליון שקל מהונן העצמי, לא כולל שנת עבודה שלמה ללא תשל



"שנים נכחתי בישיבות, ולא הבנתי מה אני עושה שם", מספרת אורית רומשטיין (40), לשעבר בעלת קריירה ארוכה ומגוונת בהיי-טק. "חיי האישיים, שכוללים עקרונות כמו צדק, אקולוגיה, סיוע לאוכלוסיות מוחלשות, לא התיישבו עם פתרונות התוכנה שהצעתי, וקידמו את חברות הענק שאליהן אני באה בטענות יום יום. הרגשתי שהנתק הזה לא טוב ויצאתי לחופשה ללא תשלום". החל"ט התארך, ורומשטיין הבינה כי כבר לא תחזור לתחום ממנו יצאה.



לתחושות אלה היתה שותפה גם רבקי יודקביץ', בעלת קריירה מרשימה משל עצמה בתחום ניהול הכספים. בין היתר, ניהלה יודקביץ' חברות בפיליפינים ובאירופה, עד שהרגישה כי היתה רוצה קריירה בתחום שונה לחלוטין. לפני יותר משנה עזבו השתיים משרות מכניסות מאוד כדי להקים את החלום המיזמי שלהן - נגאיה.







"רצינו שלכל מי שרוצה לקנות מתנה - הן אדם פרטי והן ארגון - תהיה אפשרות לקנות מתנה טובה יותר - טובה לנותן, למקבל, ליצרן, לאורז, לקהילה ולעולם", אומרת רומשטיין. "במקום לתת עוד שוקולד בקופסת פח או בקבוקי יין, אפשר להעניק אריזות מתנה של מוצרי גורמה ישראליים אורגניים שנארזו בנייר ממוחזר על ידי אנשים בעלי מוגבלויות. זו מתנה שטובה גם לנשמה".



עד כה השקיעו רומשטיין ויודקביץ' רבע מיליון שקל מהונן העצמי, לא כולל שנת עבודה שלמה ללא תשלום. את המתנות, הכוללות מוצרים שפותחו בעיקר עבורן על ידי מגדלים, שפים וקונדיטורים, לא ניתן למצוא על המדפים. רוב המוצרים מיוצרים בישראל, כחלק מהחזון של החברה. בין המוצרים: שוקולד אורגני, דבש, בירה, שמפניה אורגנית ומוצרי פטיסרי ומעדנייה.







בימים אלה עולה לאוויר אתר אינטרנט שדרכו ניתן יהיה לקנות את חבילות השי, שיגיעו עד הבית עם שליח. העלויות לצרכן פרטי - 150-600 שקל. קהל היעד הוא חברות וארגונים שמחפשים מתנות ייחודיות לעובדיהן. "כולם משתמשים כיום בשתי מנטרות: ירוק וסיוע לקהילה", אומרות היזמיות. "אנחנו מציעות הזדמנות להוכיח שמשהו באמת עומד מאחורי הסיסמאות האלה". המחיר, באופן טבעי, יקר מעט ממחיר מתנה סטנדרטית.



כרגע נמצא המיזם בשלבי שיווק ראשוניים, והיזמיות, שרוצות לפרוץ לקראת החגים, אופטימיות.



תצטרכו למכור המון חבילות שי כדי להחזיר את ההשקעה.



רומשטיין: "נכון, אבל אנחנו מרגישות שאנחנו עושות את הדבר הנכון לנו וגם מספקות צורך שקיים בשוק. ברור לנו שמדובר בחינוך שוק. למתנות שלנו יהיה בשלב ראשון ביקוש אצל אוכלוסייה מודעת, ובעתיד המעגלים, העסקיים והפרטיים ילכו ויתרחבו".



בשלב הבא מתכננות רומשטיין ויודקביץ' להפיץ בעצמן את המוצרים האורגניים שבחבילות לרשתות השיווק האורגניות המתפתחות בישראל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully