וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באג משיבה מלחמה: אלקטרה וסקאל משתפות פעולה כדי לפגוע בנו

עדי דברת

11.8.2008 / 10:22

אלקטרה ביקשה לבטל את המכרז לחנויות בדיוטי פרי שבו זכתה באג



רשת באג הגישה אתמול לבית המשפט תגובה לעתירה לצו ביניים שהגישה נגדה אלקטרה מוצרי צריכה לפני פחות משבועיים, שבמסגרתו ביקשה לבטל את המכרז לחנויות למוצרי אלקטרוניקה, מחשבים ומוצרי צילום בדיוטי פרי שבנתב"ג שבו זכתה באג.



באג טענה כי העתירה של אלקטרה היא יוזמה פסולה של שני גורמים - חברת סקאל, המפעילה הנוכחית של החנות בנתב"ג, ואלקטרה מוצרי צריכה. לטענת באג, השתיים "עושות יד אחת בעתירה על מנת לפגוע בזוכה במכרז ולחבל בביצועו של ההסכם שנחתם".



עוד טענו בבאג כי הסיבה לכך שאלקטרה לא ניגשה למכרז היתה סיכום בינה לבין סקאל ומגישים פוטנציאליים נוספים כי הם לא יגישו הצעות למכרז, בכדי להכשילו. זאת כדי שסקאל תוכל להמשיך לנהל את החנות בתקופת החגים, ורשות שדות התעופה תצא במכרז עם תנאים טובים יותר.



עוד טוענת באג כי סולי סקאל ניסה לשכנע את מנהל באג, עודד מודן, להצטרף להסכם האמור. לגבי טענת אלקטרה כי רשות שדות התעופה אישרה לבאג להגדיל את שטח החנות ולשנות את המבנה שלה, טענה באג כי במכרז נקבע שלרש"ת יש סמכות להקצות לזוכה שטחים נוספים.



מאלקטרה נמסר כי "טענתה של באג שאלקטרה מופעלת בידי סקאל מגוחכת. אלקטרה היא חברה שומרת חוק, ותגובתה של באג אינה עניינית. בהיעדר תשובות ענייניות לעתירה בוחרת באג להכפיש את אלקטרה בהמצאות לגבי הסכם בין אלקטרה ובין סקאל, שלא היה ולא נברא".



בסקאל בחרו שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully