וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטין לעשירים

רז סמולסקי

11.8.2008 / 14:00

חברת ב.ס.ר מארגנת קבוצת רכישה בשכונה הממוקמת בדרום ת"אן בהשקעה של 360 מיליון שקל. תקים 280 דירות לצד שטחי מסחר

חברת ב.ס.ר מקימה קבוצת רכישה ל-280 יחידות דיור בשכונת פלורנטין, במתחם בין הרחובות מעון, אברבאנל והנגרים בהשקעה של 360 מיליון שקל.

בפרויקט הנקרא i-FLORENTIN מוצעות למכירה 280 דירות לצד שטחי מסחר. הפרויקט בנוי על קרקע בשטח של שבעה דונם, ויבנו עליו חמישה בניינים בני תשע קומות כל אחד. בינהם חצר פנימית בשטח שני דונם. חברת ב.ס.ר מדווחת כי בשלושת השבועות הראשונים של שיווק הפרויקט נמכרו כבר 60% מהדירות.

בפרויקט מוצעות למכירה דירות של שניים ושלושה חדרים בגודל ממוצע של כ-80 מ"ר. מחיר הדירות נע בין 950 אלף שקל ל-1.1 מיליון שקל. בנוסף לכך, יבנו פנטאוזים בשטח של עד כ-130 מ"ר, דירות גן, דופלקסים, דירות לופט בשטח של כ-80 מ"ר עם תקרות בגובה של שישה מטר.

חברת ב.ס.ר בנתה פרויקטים רבים בצורה של קבוצות רכישה, ביניהם פרויקטים למגורים בצפון תל אביב, כמו מגדל מנהטן במתחם פארק צמרת; בנייני מגורים בשכונת אזורי חן ותל ברוך צפון, ומגדלי המשרדים ב.ס.ר 1 ו-2 ברמת גן.

נחשון קויתי, מנכ"ל החברה, אמר כי זו הבפעם הראשונה בה החברה יוזמת קבוצת רכישה באזורי הדרומי של תל אביב בגלל העלייה בביקושים לדירות בשכונה ובגלל המסה הגדולה של כמות הדירות.

את הפרויקט מלווים מהצד המשפטי עוה"ד רועי מקוב ומשה הוברמן ממשרד הרמן, מקוב ושות'.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully