וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביט ראייה מציגה שיפור של 18% בהכנסות - אך רושמת הפסד נקי של כ-557 אלף דולר

ניר צליק

11.8.2008 / 15:51

ברבעון המקביל עמד ההפסד הנקי על 14 אלף דולר; החברה צופה הכנסות של 25-26 מיליון דולר ב-2008



למרות שיפור בהכנסות שהציגה , המתמחה בייצור ציוד בדיקה אופטי ומערכות ניטור אולטרא-סוניות, ברבעון הנוכחי, המשיכה החברה לרשום הפסד נקי בשורה התחתונה. את הרבעון השני של 2008 סיימה החברה עם הכנסות של 6.3 מיליון דולר, גידול של 18% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2007, אז הסתכמו הכנסות החברה ב-5.4 מיליון דולר.



הרווח הגולמי ברבעון השני עמד על כ-2.9 מיליון דולר, בהשוואה לרווח גולמי של 2.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווחיות הגולמית ברבעון הנוכחי עמדה על 46%, בהשוואה לרווחיות גולמית של 50% בתקופה המקבילה. הירידה בשיעור הרווח ברבעון נובעת מהתייקרות חומרי הגלם והיחלשות השקל מול הדולר בשנה האחרונה.



בשורה התחתונה, סיימה אי.וי.אס את הרבעון עם הפסד נקי של 557 אלף דולר, בהשוואה להפסד נקי של 14 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד.



דוד גל, יו"ר ומנכ"ל החברה, אמר כי "הכנסות החברה צמחו ברבעון השני של 2008 בהתאם לציפיות שלנו", עוד הוסיף גל כי ההוצאות ברבעון השני גדלו בעיקר אודות למגמת היחלשות הדולר ביחס לשקל ועלייה במחירי הגלם. אנו נוקטים בצעדים להמשך הקטנת רמת ההוצאות כדי לשפר את שיעורי הרווחיות שלנו.



כמו כן, חזר גל על תחזית ההכנסות של החברה לשנה כולה, ואמר כי "אנחנו שבים ומעריכים שההכנסות של אלביט מערכות ראייה ב-2008 צפויות להיות בטווח של 25-26 מיליון דולר. אנו צופים כי נגיע לשיעורי רווחיות תפעולית של 8%".



אלביט מערכות ראייה מפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות בדיקה לשיפור תהליכי הייצור במגזר התעשייתי. סל המוצרים של החברה כולל מערכות בדיקה אופטיות אוטומטיות לתעשיות הצגים השטוחים והטקסטיל, ומערכות בדיקה מבוססות טכנולוגיות אולטרא סאונד לתעשיות הכבדות: רכב, תעופה וכו'. הנהלת החברה ומפעלי הייצור ממוקמים בישראל בעוד החברה מפיצה ומוכרת באסיה, אירופה, אפריקה, אוסטרליה וארה"ב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully