וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וראז תוסיף להיסחר ברשימה הראשית בנאסד"ק

ניר צליק

11.8.2008 / 17:06

יצרנית המתגים לרשתות תקשורת מפתח תקווה, עשויה לקבל התראה לפני מחיקה מאחר ומחיר המניה נמוך מדולר מאז ה-18 ביולי

מספר ימים לאחר שדיווחה וראז, יצרנית המתגים לרשתות תקשורת, על ירידה של 48% בהכנסות ל-16.3 מיליון דולר בלבד, ביחס להכנסות של 31.2 מיליון דולר ברבעון המקביל, קיבלה החברה בשורות טובות - בנאסד"ק החליטו שלא למחוק את מניית החברה מהרשימה הראשית.

מוקדם יותר השנה קיבלה החברה התראה לפני מחיקת מניית החברה מהמסחר ברשימה הראשית של הנאסד"ק, לאחר שלא סיפקה את דו"חות הרבעון הראשון המלאים בזמן. בעקבות בקשת החברה, ערכה הנהלת נאסד"ק שימוע, במסגרתו אישרה את המשך המסחר במניה בבורסה.

למרות זאת, ייתכן שצרותיה של וראז לא תמו, מה-18 ביולי נסחרת מניית החברה במחיר הנמוך מדולר אחד, מחיר המינימום שקבעה נאסד"ק למסחר במניה. מחירה של המניה עומד כעת על 65 סנט, המשקפים לחברה שווי של 27.3 מיליון דולר. במידה ומניית החברה תסחר במשך כחודש ברציפות במחיר הנמוך מדולר, היא עשויה לקבל התראה לפני מחיקה בגין מחיר המניה הנמוך.

במידה ומניית החברה לא תעמוד בדרישות המינימום עד למועד שנקבע, תוסר המניה מהרשימה הראשית בבורסה ותעבור להיסחר ברשימה משנית. בכדי לעמוד בדרישות המינימום יכולה החברה לבצע איחוד מניות (ספליט הפוך) במסגרתו תאחד מספר מניות למניה אחת, וכך תעלה באופן מלאכותי את מחיר המניה.

וראז, יצרנית המתגים לרשתות תקשורת, פירסמה את דו"חותיה לפני מספר ימים. החברה רשמה הכנסות של 16.3 מיליון דולר בלבד, ביחס להכנסות של 31.2 מיליון דולר ברבעון המקביל - ירידה של 48%. ההפסד הנקי של החברה זינק מ-3.9 מיליון דולר ברבעון המקביל להפסד של 11.6 מיליון דולר ברבעון הנוכחי.

  • עוד באותו נושא:
  • וראז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully