וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווחי נגב קרמיקה טיפסו ל-5.5 מיליון שקל ברבעון השני - בזכות הגדלת הפעילות לשוק הפרטי

יובל מעוז

11.8.2008 / 18:07

הרווח התפעולי של החברה הסתכם ב-10.1 מיליון שקל ברבעון לעומת 2.5 מיליון שקל ברבעון המקביל



הגדלת הפעילות לשוק הפרטי הובילה את , שבבעלות אפריקה תעשיות, לרווח נקי של 5.5 מיליון שקל לעומת 1.4 מיליון שקל ברבעון המקביל. נגב קרמיקה, תחת ניהולו של המנכ"ל אבי מוטולה, עוסקת ביבוא ובשיווק אריחים לריצוף ולחיפוי ומוצרים סניטריים. לחברה מפעל בירוחם. נגב משווקת קרמיקה וגרניט פורצלן מיובאים, שיש, פרקט ומוצרים נוספים. לחברה רשת חנויות המונה 11 חנויות.



הכנסות החברה ברבעון השני של השנה זינקו ב-21.6%, ל-112.8 מיליון שקל. הגידול בהכנסות מיוחס לפנייתה של החברה לשוק הפרטי, תוך הגדלת נתח שוק על חשבון המתחרים. כמו כן, פתחה החברה חנויות תוך שיווק ומיתוג מוצריה.



הרווח הגולמי של החברה עלה ב-33% ל-41.3 מיליון שקל, לעומת 30.9 מיליון שקל ברבעון המקביל. החברה מייחסת את עיקר הגידול ברווח הגולמי מירידה בשער החליפין של מטבע החוץ, עלייה בפעילות הרשת הקמעונית ושינוי בתמהיל המוצרים.



נגב קרמיקה רשמה עלייה של 19.3% בהוצאות המכירה והשיווק, ל-29 מיליון שקל. החברה מסבירה את הגידול בצמיחה בתחום הקמעוני - ועקב הרחבת מערך התמיכה בלקוחות, שדרוג מערך התפעול, התארגנות החברה לקראת מעבר למערכת ERP - מערכת ניהול ארגוני, ומערכת לניהול ממוחשב של רצפת המחסן.







הרווח התפעולי של החברה הסתכם ב-10.1 מיליון שקל לעומת כ-2.5 מיליון שקל ברבעון המקביל. קופת המזומנים של החברה צמחה ל-3 מיליון שקל, לעומת 1.2 מיליון שקל בסוף שנת 2007.



נגב קרמיקה נסחרת כיום לפי שווי של 80 מיליון שקל. מניית החברה טיפסה ב-18.3% מתחילת החודש.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully