וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן אורן: אני מעריך שנדבר על הנפקת דקסון ב-2010

אורה קורן

12.8.2008 / 8:25

מנכ"ל דקסון: "כשנגיע לשוק עם מוצרים ייחודיים, המבוססים על הולכת תרופות, יהיה היגיון להנפיק"

"כשנגיע לשוק עם מוצרים ייחודיים, נוכל לצאת להנפקה", אמר מייסד ומנכ"ל החברה, דן אורן. החברה תיכננה להנפיק לפני כשלוש וחצי שנים לפי שווי של 600 מיליון דולר, אך ויתרה. "החלטנו שכל עוד אנחנו עם מוצרים גנריים, איננו זקוקים לגיוס הון בהנפקה. כשנגיע לשוק עם מוצרים ייחודיים, המבוססים על הולכת תרופות ושחרור מושהה של תרופות, יהיה היגיון להנפיק", הוסיף.



לדקסון, חברת התרופות השנייה בגודלה בישראל אחרי טבע, יש תשע טכנולוגיות להולכה ושחרור מושהה של תרופה בגוף, ובכלל זה למערכת העיכול ולמערכת העצבים המרכזית, בתחום הדיכאון. החברה רוצה להגיע בניסויים קליניים שהיא עורכת להוכחת יעילות גבוהה מזו של מוצרים דומים הקיימים בשוק, ואז לעבור לייצור מסחרי שכרוך בהשקעות של עשרות מיליוני דולרים. יציאה לשוק עם כמה מוצרים בו זמנית תצדיק מבחינתה את היציאה לשוק ההון. "בינתיים יש לנו כספים מהמכירות הרגילות שלנו", אמר אורן.



מתחילת השנה הסתמנה קפיצת מדרגה במכירות דקסון בעקבות חדירה לשוק האמריקאי עם תרופת האומפרדקס Z לצרבת. מחזור המכירות של החברה עלה מ-119 מיליון דולר לכ-250 מיליון דולר השנה. החברה מחזיקה בכ-43% מהשוק האמריקאי בתחום, שמגיע ל-800 מיליון דולר בשנה, וצופה להגדיל את חלקה בו ל-50% עד סוף 2008. בשאר השוק מחזיקה פרוקטר אנד גמבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully