וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדף הירוק" של מעריב: התנועה הקיבוצית נכנעת לתכתיבי ידיעות תקשורת

עמירם כהן

12.8.2008 / 8:49

לטענת העיתון הקיבוצי, התנועה מונעת ממנו פרסומים מטעמה - ומפרסמת רק אצל המתחרה מידיעות

ידיעות תקשורת זכתה במכרז להוצאת העיתון הרשמי של התנועה הקיבוצית, ששמו עדיין לא נקבע ואמור להחליף את "הקיבוץ". ב"דף הירוק" נטען כי בטיוטת הסכם ההתקשרות בין ידיעות תקשורת לתנועה הקיבוצית, נכתב כי "התנועה מתחייבת לא לעשות כל שימוש בשם או בעיתון 'הדף הירוק', ולדרוש ככל יכולתה מכל גורם שאתו התקשרה לא לעשות כל שימוש בעיתון זה". לטענת "הדף הירוק", הסעיף מאפשר לידיעות להפעיל על התנועה לחצים כדי למנוע מגורמי פרסום גדולים לפרסם ב"דף הירוק".



מפרטי טיוטת ההסכם עולה גם כי ידיעות תקשורת תפיק את העיתון הרשמי של התנועה הקיבוצית לשלוש שנים, עם אופציה לשלוש שנים נוספות. עוד נקבע כי התנועה הקיבוצית תהיה אחראית לכל ההיבטים המערכתיים של העיתון, וידיעות תהיה אחראית להיבטים המסחריים שלו.



ידיעות תשלם לתנועה הקיבוצית 90 אלף שקל בחודש, בתנאי שהעיתון יעמוד בהיקף פרסום שיאפשר לפחות 48 עמודים בגיליון. שכר עובדי המערכת ישולם מקופת התנועה.



מזכיר התנועה הקיבוצית, זאב שור, אמר בתגובה כי השינוי שיחול ב"דף הירוק" לאחר כניסת ההסכם עם ידיעות לתוקף הוא רק לגבי השם "הדף הירוק". לדבריו, הפרשנות לגבי ניסיון לחסל את "הדף הירוק", היא שקר וכזב. בידיעות תקשורת סירבו להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully