וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום: איים בטיל לאו על אחיו של לב לבייב

רותי אברהם/Nfc

12.8.2008 / 12:00

המאיים: אם תפנה למשטרה תקבל טיל לאו; התביעה מבקשת מעצר עד תום ההליכים



כתב אישום הוגש לבית משפט השלום בתל אביב נגד ישראל מחלב, המואשם באיומים לכאורה כלפי משה לבייב, אחיו של איל ההון לב לבייב. משה לבייב מכהן כמנכ"ל חברת ממורנד, בבעלות לב לבייב. האיומים באו על רקע פינויו של מחלב מקרקע שרכשה החברה, ואשר לטענתו הוא בעל הזכויות בה.



מהאישום עולה כי לפני כשבוע, כשמשה לבייב יצא ממקווה בבני ברק, המתין לו ישראל מחלב ודרש לשוחח עמו בטענה כי לבייב חייב לו כסף. משה לבייב טען כי אינו מכיר את הדובר, אך זה הזדהה ודרש לשוחח עימו ברכב. לבייב התנגד אך לבסוף "נכנס לרכבו והתיישב במושב הנהג, בעוד מחלב התיישב במושב האחורי". מחלב דרש מלבייב לנסוע. על-פי האישום, במהלך הנסיעה דרש מחלב מלבייב למנות שמאי לקרקע כדי לאמוד את גובה הפיצוי המגיע לו. אך לבייב השיב כי אינו יכול לסייע מאחר ש"אינו צד לעניין".



במהלך הדברים, "שלף מחלב אקדח והודיע ללבייב כי לאקדח יש משתיק קול, וכי הצטייד בו מאחר ש'בא במטרה לא טובה'. מאחר שלבייב הסכים להקשיב לו, החליט מחלב שאין צורך להשתמש באקדח ולכן נצר אותו". מחלב אף איים על לבייב כי אם לא ימונה שמאי לפתרון הסכסוך "ישפך דם".



מחלב הציב אולטימום ללבייב ודרש תשובה עד יום חמישי. הוא אף איים על לבייב כי אם יתלונן נגדו במשטרה "יקנה טיל לאו ויחכה למשה לבייב עם טיל לאו". בכתב האישום מיוחסות למחלב עבירות של סחיטה באיומים והדחה של לבייב מלמסור הודעה במשטרה על-ידי איומים.



באת כוח פרקליטות מחוז תל אביב, עו"ד נועה ברעם-רסקין, דרשה לעצור את מחלב עד תום ההליכים בטענה כי עבירת סחיטה באיומים טומנת בחובה "מסוכנות מטעם מחלב, חשש מובנה לשיבוש הליכי משפט והשפעה על העדים". לטענתה, "מחלב הילך אימים על משה לבייב, אשר מאז אירוע הסחיטה מביע חשש ממשי לבטחונו ולביטחון בני משפחתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully