וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשה שמסעירה את וול סטריט: בעל קנאי גרם להתפטרותו של בכיר בקרדי סוויס שניהל רומן עם אשתו

ניו יורק טיימס

12.8.2008 / 12:06

הבעל, שבינתיים התגרש, יצא במסע הכפשה באינטרנט במסגרתו פנה לעמיתים, עיתונאים ולקוחות

לפני 5 שנים, ראטנר ניהל רומן עם אשה נשואה בלונדון. בסופו של דבר, הוא סיים את הרומן, התוודה בפני אשתו ועבד קשה על שיקום נישואיו. בכל התקופה מאז, מעולם לא היו תלונות על עבודתו בקרדי סוויס – הוא נחשב לכוכב עולה. זה סיפור שאמור היה להישאר בגדר הפרטי. אך מה שקרה היה הפוך לחלוטין, ויכול לשמש כאזהרה לכולנו בנוגע לשבריריות השם הטוב בוול סטריט ובכלל.



קלי קוזגרוב, האשה עימה ניהל ראטנר רומן, הייתה נשואה באותה עת לאוסטרלי בשם טומי קוזגרוב. לאחר שגילה את דבר הרומן, שם לעצמו קוזגרוב מטרה להרוס את חייו של ראטנר. יתכן שהתפטרותו של ראטנר השיגה את המטרה. ראטנר, שהודה ברומן, לא ביצע עבירה. הוא לא הפר את הקוד האתי של קרדי סוויס. הרומן שלו לא היה עם עמיתה או כפופה לו – למעשה לקלי קוזגרוב לא היה קשר לקרדי סוויס.



ואף שקוזגרוב ידע על הרומן במשך 5 שנים, וכבר התגרש בשנה שעברה – הוא החל במסע הנקמה שלו רק לפני חודשיים. כששאלתי אותו על העיכוב, הוא אמר "הייתי צריך לנסות לבנות את חיי מחדש. הוא החריב כל מה שהיה לי, והייתי חייב להחזיר לו". הוא אכן עשה זאת, בכחצי תריסר אתרים ובסדרת מכתבי דואר אלקטרוני משלהבים לעמיתים, לקוחות ועיתונאים, קוזגרוב האשים את ראטנר בניסיון לגנוב ממנו את אשתו, ומאוחר יותר, בהצעה לשלם לו 70 אלף דולר על מנת להיעלם.



ראטנר אמר בראיון לטור כי הסכים להתראיין כיוון שלדעתו ניתן ללמוד לקח מהסיפור שלו. ברגע שקוזגרוב החל לפרסם את טענותיו באינטרנט, לדברי ראטנר, הוא לא היה יכול לעשות דבר כדי לעצור זאת. "זה פשוט מדהים בעיניי, אמר, ותיאר את ההתמדה של קוזגרוב כויראלית. "פשוט אין דרך להשיב מלחמה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully