וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביוגרפיה של וורן באפט תתפרסם בספטמבר

רויטרס

12.8.2008 / 13:29

הביוגרפיה של האיש העשיר בעולם, נכתבה על ידי אנליסטית לשעבר במורגן סטנלי. הספר יימכר תמורת 35 דולר לעותק

הביוגרפיה הרשמית של המשקיע האגדי וורן באפט, והראשונה שנכתבה בשיתוף פעולה עמו, תתפרסם ב-29 בספטמבר. כך דיווחה היום מו"לית הביוגרפיה בנטאם דל, חטיבה של ההוצאה לאור רנדום האוס.

הביוגרפיה, באורך 976 עמודים, נכתבה על ידי אליס שרודר, לשעבר אנליסטית בחטיבת הביטוח של בנק ההשקעות מורגן סטנלי. כותרת הספר, מסרה המו"לית, היא The Snowball: Warren Buffett and the Business of Life. לפי שרודר, הכותרת מבוססת על התבטאות של באפט לפיה "החיים הם כמו כדור שלג. הדבר החשוב ביותר הוא למצוא שלג טרי ומדרון ארוך ביותר".

שרודר פגשה את באפט בן ה-78 לראשונה במסגרת עבודה כאנליסטית, בה סיקרה בין היתר את עסקי הביטוח של באפט ושל חברת האחזקות שבבעלותו, ברקשייר התאוויי. לצורך כתיבת הביוגרפיה, לפי בנטאם דל, בילתה שרודר אלפי שעות בחברתו של באפט ובשיחות על הקריירה שלו ועל חייו האישיים. באפט, המכונה "האורקל מאומהה" על ידי מעריציו הרבים, הוא האיש העשיר ביותר בעולם לפי המגזין "פורבס", עם הון המוערך ב-62 מיליארד דולר. הספר יועד בתחילה להתפרסם במאי, במקביל לאסיפת בעלי המניות השנתית של ברקשייר התאוויי, אך פרסומו נדחה. הספר יימכר תמורת 35 דולר לעותק.

  • עוד באותו נושא:
  • באפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully