וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדד ORS לחודש יולי: עלייה של 22% בביקוש לעובדים

עידו סולומון

12.8.2008 / 14:56

יחסית לחודש יוני. עיקר הביקוש לעובדים בתחום הביטוח - עלייה של 62% ובתעשייה - עלייה של 67%. עלייה חדה בביקוש לאנשי מכירות

בחודש יולי נמשכה העלייה בביקוש לעובדים. בהשוואה לחודש יוני חלה עלייה של כ-22% בביקוש, כך עולה מנתוני ORS. בפילוח לפי מגזרים, הביקוש של מעסיקים לעובדים בתחום הפיננסים, הבנקאות והביטוח עלה בהשוואה ליוני 2008 בשיעור של כ-33%. בתחום הבנקאות נרשם גידול של כ-29% בביקוש לעובדים, בתחום הפיננסים נרשם גידול של כ-36%.

בתחום הביטוח נרשם שיעור הגידול המשמעותי ביותר - 62%. היצע המשרות בתעשייה עלה בכ-67% בהשוואה לחודש יוני. עיקר היצע המשרות היה בחשמל, בהפעלת מכונות ובאלקטרוניקה. עלייה של כ-37% בביקוש לעובדים נרשמה בתחום המכירות, השיווק והפרסום.

במקביל, חלה עלייה מתונה יותר בביקושים לתעסוקה במגזרים אלה. הביקוש לעבודה במגזר הפיננסים, הבנקאות והביטוח גדל בשיעור של כ-13% בהשוואה לחודש יוני 2008. שיעור הגידול הבולט ביותר היה במגזר הביטוח, עם 114%. שיעור הגידול בביקוש בתחום הפיננסים עמד על כ-26%, ואילו שיעור הגידול בתחום הבנקאות עמד על כ-6%. הגידול הבולט ביותר בביקוש לעבודה נרשם בתחום המכירות, השיווק והפרסום, בשיעור של כ-73%.

הביקוש לעבודה בתעשייה גדל בשיעור של 19%. ירידה נרשמה בביקושים למקצועות בהם קיים ביקוש גבוה של המעסיקים לעובדים, כדוגמת חשמל (ירידה של כ-22%) ומכונות (ירידה של כ-2%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully