וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלכלני אי.בי.אי ממליצים 'ניטרלי' למניית אלביט מערכות אך מציינים שיפור גבוה ברווחיות

TheMarker

12.8.2008 / 15:26

בבית ההשקעות קובעים מחיר יעד של 61 דולר; מציינים עלייה בצבר הזמנות לשיא של 5 מיליארד דולר

החברה פרסמה לפני זמן קצר את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2008.
הדו"חות כצפוי טובים, סעיפים חד פעמיים מעוותים את התמונה, אך בנטרול אלו נראה כי אלביט ממשיכה במגמת הצמיחה.



הכנסות החברה עמדו על 653 מיליון דולר - מעט מתחת להערכות בית ההשקעות המוקדמות. הודעת החברה בדבר תוספת רווח של 10 מיליון דולר מהזמנות לטווח קצר קצת שיבשה את התחזיות, באי.בי.אי העריכו כי תוספת זו תבוא יותר לידי ביטוי בשורה עליונה כאשר בפועל תרומתה הסתכמה בכמה עשרות מיליוני דולרים כנראה ברווחיות גבוהה במיוחד.



צבר ההזמנות ממשיך להדהים ולשבור שיאים ולראשונה חצה את רף 5 מיליארד . רמת הצבר משקפת מעל לשנתיים מכירות, כאשר הביטחון שהוא מספק מאפשר לאלביט להשקיע בפיתוחים ולתכנן את מוצרי העשור הבא.



הרווח הנקי הושפע מהוצאות מימון גבוהות של 12.4 מיליון דולר לעומת 5 ברבעון המקביל ו-19 בכל שנת 2007, השפעת האחזקות ב-ARS כללה מחיקה של 1.6 מיליון דולר בלבד.
כמו כן נקודה מעניינת היא ההפרשה למיעוט שמגיע ברבעון זה לשיא של 16 מיליון דולר. להערכת כלכלני אי.בי.אי, הגידול ברווחי הבנות המאוחדות אינו נובע משיפור מהותי בחברת הבת אלישרא אלא מגידול בהיקפי הפעילות של החברות U-Tax ו-Kinetix.



לסיכום, בסך הכל הדו"חות של אלביט טובים, השיפור בשיעורי הרווח מעודד אך כלכלני בית ההשקעות מעדיפים לראות כי אכן מדובר במגמה מתמשכת ולא באירוע חד פעמי לפני שיביאו זאת לידי ביטוי במודל הערכת השווי. בשלב זה שומרים האנליסטים על הערכתם כי הצמיחה המהירה בהכנסות ובצבר ההזמנות מתגלגלת לאט יותר לרווח ולתזרים המזומנים.



המלצת 'ניטרלי' למניית אלביט עם מחיר יעד של 61 דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully