וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנטר - מנהל קרן הגידור שהפסיד בעבר 6.6 מיליארד דולר בשוק הסחורות - רשם תשואה של 24% ביולי

סוכנויות הידיעות

12.8.2008 / 15:49

בריאן האנטר, שרשם את ההפסד העצום באמארנת, מייעץ כיום בחברת הגידור פיק רידג' קפיטל גרופ



בריאן האנטר, מנהל קרן הגידור שהפסיד מיליארדי דולרים בעת שעבד בחברת אמראנת אדווידורס, נהנה בתפקידו בקרן הגידור Peak Ridge Commodity Volatility Fund מתשואה של כ-24% ביולי, ותשואה של 230% עד כה השנה, דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג. קרנות גידור המתמחות בשוק הסחורות נהנו מירידת מחירי האנרגיה, המתכות וסחורות חקלאיות.



מחירי הסחורות נחלשו ביולי ב-10% לפי מדד רויטרס/ג'פריס CRB - הירידה החודשית החדה ביותר מאז מארס 1980. המדד נחלש ב-19% מהשיא שרשם ב-3 ביולי. לפי מדד גולדמן סאקס, העוקב אחר 24 סחורות, נרשמה ירידה חדה אף יותר - 22% מאז השיא.



קרן הגידור של האנטר הייתה אחת הקרנות שתזמנו היטב את ההימורים שלהן על שוק הסחורות. "הם תזמנו את הפעולות שלהם היטב, בעוד כל היתר החמיצו את תחילת התיקון", אמר אויפין דוויט, מייסד חברת ייעוץ ההשקעות קלונטרף קפיטל, לבלומברג.



חברת פיק רידג' קפיטל גרופ, חברת השקעה פרטית מבוסטון, גייסה את האנטר בן ה-34 בשנה שעברה, על מנת לייעץ לקרן הסחורות שלה. האנטר, שהפסיד סכום עתק חסר תקדים של 6.6 מיליארד דולר באמארנת ב-2006, לא הצליח בחודש שעבר למנוע המשך פעולות אכיפה נגדו בגין מניפולציה בשוק הגז הטבעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully