וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוט קומיוניקיישנס ממשיכה לדמם: ההפסד הנקי זינק מ-600 אלף דולר ברבעון המקביל ל-3.7 מיליון דולר

ניר צליק

12.8.2008 / 15:57

החברה מחזיקה 32 מיליון דולר ב-ARS



אמנם הציגה רבעון נוסף של שיפור, אולם בשורה התחתונה, החברה הוסיפה להפסיד.

אלוט מתמחה בטכנולוגיה לניתוח ולאופטימיזציה של תעבורת מידע באינטרנט. הטכנולוגיה שלה מיועדת לניתוח המידע שעובר ברשתות התקשורת, ומאפשרת לספקיות שירותי התקשורת לשלוט בו ולתעדף אותו. בשנים הראשונות פנתה אלוט בעיקר לשוק העסקי ולספקי אינטרנט קטנים, אולם כיום היא מתמקדת יותר במפעילות טלקום בינוניות וגדולות.



הכנסות החברה עמדו על 9.5 מיליון דולר, עלייה של 14.5% מהכנסות רבעון הקודם שעמדו על 8.3 מיליון דולר ועלייה של 10.5% מהרבעון המקביל, בו עמדו ההכנסות על 8.6 מיליון דולר.



ההפסד הנקי של החברה זינק לעומת הרבעון המקביל מ-600 אלף דולר או 3 סנט למניה ל-3.7 מיליון דולר או 17 סנט למניה. ברבעון הקודם רשמה החברה הפסד של 4.8 מיליון דולר או 22 סנט למניה.



ההפסד התפעולי של אלוט זינק ברבעון השני ל-3.2 מיליון דולר, לעומת הפסד תפעולי של 1.6 מיליון דולר ברבעון המקביל. קופת המזומנים של החברה ושווי המזומן של החברה עמדו על 26.9 מיליון דולר ביחס לקופת מזומנים של 28.1 מיליון דולר.



בנוסף, החזיקה החברה באיגרות חוב מסוג ARS בסך 32 מיליון דולר. כתוצאה מאחזקת החברה ב-ARS, היא רשמה מחיקה של 1.3 מיליון דולר ברבעון השני. עם זאת, החברה מימשה איגרות חוב בהיקף של 5.8 מיליון דולר במחירן המלא במהלך הרבעון.



ARS הוא סוג של מכשיר חוב, כמו איגרת חוב, שמונפק על ידי חברות, רשויות מקומיות וחברות כרטיסי אשראי לטווחים ארוכים, אולם הריבית עליו משתנה, ונקבעת מחדש במכרז מדי שבוע, שבועיים, חודש או חמישה שבועות.



אלוט הונפקה ב-2006 בנאסד"ק, לפי מחיר של 12 דולר למניה. היא נסחרת כיום במחיר 2.4 דולרים, המשקף לחברה שווי של כ-53.7 מיליון דולר בדילול מלא.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully