וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת דו"חות סלקום - כלכלני אי.בי.אי צופים כי שיעור הרווחיות יעלה ל-38%

TheMarker

12.8.2008 / 16:13

בבית ההשקעות ממליצים 'קנייה' עם מחיר יעד של 135 שקל


החברה צפויה לפרסם את דוחותיה הכספיים ביום ד' ה-13 לאוגוסט 2008, יום לאחר מכן תקיים החברה כנס אנליסטים במשרדי החברה בנתניה. הדו"חות צפויים להיות טובים ולהצביע על המשך צמיחה במכירות, שיפור בשיעורי הרווחיות ותזרים מזומנים חזק.



שיעורי הרווחיות (EBITDA) של החברה צפויים לקפוץ מדרגה נוספת ולעמוד לראשונה על רמה של 38% מהמכירות. הפתעה לטובה תהיה EBITDA של מעל ל-600 מיליון שקל. בבית ההשקעות מציינים כי תוצאה כזאת מסלקום היא בהחלט ברת השגה.



מדו"חות פרטנר שכבר פורסמו ניתן ללמוד כי הזעזוע מהחוק לניידות מספרים היה קצר מההערכה, ושהישראלים עדיין אוהבים לדבר בסלולר, אוהבים מתמיד. באי.בי.אי מעריכים צמיחה של 20 אלף לקוחות חדשים וגידול במספר דקות השימוש. בסך הכול מעריכים הכלכלנים צמיחה של 6% במכירות לרמה של 1.54 מיליארד שקל.



הרווח הנקי של סלקום צפוי לעמוד על 238 מיליון שקל - גידול של 12% בהשוואה לרבעון מקביל. בהשוואה לרבעון קודם תרשם להערכת בית ההשקעות ירידה ברווח הנקי בעקבות הוצאות מימון גבוהות עקב החוב הצמוד שיש לחברה.



אחרי רבעון ראשון עם תזרים חיובי אך נמוך הצפי הוא כי סלקום תציג תזרים חופשי חזק הרבה יותר ברמות של 350-400 מיליון שקל.



כלכלני אי.בי.אי מסכמים - הדו"חות הטובים של פרטנר מובילים להערכה כי גם דוחותיה של סלקום עומדים להיות טובים מאד. הפרמטרים התפעולים ממשיכים להצביע על צמיחה ושיעורי הרווחיות צפויים להמשיך לעלות. סלקום נסחרת כעת לפי מכפיל EV/EBITDA של 6.1 על ההערכה לשנת 2008.
בבית ההשקעות נשארים בהמלצת 'קנייה' ומחיר יעד של 135 שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully