וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי נקסטוויב הישראליים יוצאים מופסדים: מחיר מניית נקסטווייב יורד ב-70%

פז וייסמן

12.8.2008 / 17:16

ממחיר של 2.85 דולר למניה למחיר של 0.87 דולר



שנה וחצי לאחר האקזיט, בו רכשה נקסטוייב (NextWave) האמריקאית את חברת הסטארט אפ גו נטוורקס (Go Networks) ב-13.3 מיליון דולר במזומן ועוד 25.7 מיליון דולר במניות נקסטוייב, נראה כי האקזיט איננו הולך להיות מוצלח. החברה הרוכשת נקלעה לקשיים אשר מסכנים את פעילות החברה ואת הסניף הישראלי שלה, כמו כן רוכשי העובדים והקרנות אשר השקיעו בגו נטוורקס צפויים לקבל כמות גדולה של מניות שערכן התאדה.



המשבר החל לאחר פרסום הדוחות הכספיים לרבעון השני של החברה האמריקאית, שפורסמו בסוף השבוע האחרון. לאחר הפרסום מחיר המניה צנח ב-70% ממחיר של 2.85 דולר למניה למחיר של 0.87 דולר. מעבר לירידה בשווי המניה ושווי האופציות שקבלו העובדים, קיימת סכנה לסגירת המרכז בארץ אשר מעסיק עשרות עובדים ברחוב יגאל אלון בת"א. מעבר למרכז בארץ נקסטוייב מעסיקה למעלה מ-1100 עובדים על פני 27 מדינות.



חברת נקסטוייב עוסקת בפיתוח של טכנולוגיות תקשורת, עבור רשתות אלחוטיות, ואילו גו נטוורקס עסקת בתחום התקשורת בפיתוחים ובפריסת אנטנות באזורים עירוניים בטכנולוגיות אלחוטיות - ויימקס וויפיי (Wimax, WiFi).



בעקבות הקשיים אליהם נקלעה החברה, תיאלץ חברת נקסאוייב לנקוט צעדים בכדי למנוע קריסה. לפי פרסומים זרים, החברה מצביעה על המשבר העולמי כגורם לירידה במכירות החברה. בעקבות המשבר החברה מתכננת למכור חזרה תדרים שרכשה מממשלת ארה"ב בסכום כולל של 150 מיליון דולר, במטרה לצמצם את חובות החברה. כמו כן אלן סאלמס, יו"ר ומנכ"ל החברה שבעבר עמד בראש חברת Qualcomm, צפוי להשקיע בחברה כ-200 מיליון דולר מכיסו בכדי להציל את החברה.



לעת עתה החברה לא מסרה תגובה ולא נמסרו פרטים מהסניף הישראלי לגבי המשבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully