וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב "ידיעות אחרונות", צדוק יחזקאלי, נפצע קשה בגיאורגיה

הארץ

12.8.2008 / 18:05

יחזקאלי נפצע באורח קשה מירי בחזהו והועבר לבית חולים בטביליסי, שם הוא מנותח



עיתונאי "ידיעות אחרונות", צדוק יחזקאלי, נפצע היום באורח קשה מפגיעת כדור בעיר גורי בגיאורגיה. יחזקאלי נפגע מירי בחזהו והועבר לבית החולים בבירת גיאורגיה, טביליסי שם הוא מנותח, ולא נשקפת סכנה לחייו.



יחזקאלי, בן 53, גרוש ואב לשניים, נשלח לגיאורגיה מטעם העיתון, לסקר אתת הקרבות בין רוסיה לגיאורגיה. הבוקר, בכותרת הראשית של "ידיעות אחונות" הופיעה כתבתו של יחזקאלי, שכותרתה היתה "תחלצו אותנו".



יחזקאלי הוא אחד העיתונאים הוותיקים ב"ידיעות אחרונות". בשנות ה-80' הוא שימש ככתב ספורט של העיתון. בספטמבר 1987 נדקר יחזקאלי על ידי אוהד של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים בסיומו של משחק ליגה, כיוון שמתח ביקורת על אחד משחקני הקבוצה. יחזקאלי, שהיה אז כתב ספורט ומשפט, אושפז במצב בינוני בבית החולים וולפסון, כשהוא סובל מפגיעות בכתף, בזרוע ובירך. חמישה חודשים קודם לכן הותקף יחזקאלי על ידי שני אוהדי בית"ר בחניון מערכת העיתון בירושלים. הוא נפגע בפניו ובראשו.



בין השאר, חתום יחזקאלי, יחד עם העיתונאית ענת טל-שיר, על תחקיר החומרים המסרטנים בקישון, שהביאו למותם של כמה לוחמי השייטת. על תחקיר זה, זכה צדוק, יחד עם טל-שיר, בפרס סוקולוב לעיתונאות הכתובה לשנת 2002.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully