וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיליונר יואב חרל"פ הזניק אתמול ב-14% את מניית זוקו שילובים: הגיע לאחזקה של 9.65%

מיכאל רוכוורגר

12.8.2008 / 18:36

זאת באמצעות בהשקעה של 6.25 מיליון שקל בחברה



שלשום זינקה מניית חברת התשתיות , שבשליטת סר ברנרד שרייר, ב-14% בעוד היא רכשה מחזור מסחר של 7.6 מיליון שקל, מבלי שקרה ארוע מהותי כלשהו בחברה. את התשובה לתעלומה סיפק אתמול איש העסקים יואב חרל"פ, שרכש באותו היום כ-1.05 מיליון מניות נוספות של זוקו שילובים במחיר של 5.99 שקלים למניה, המהוות כ-4.7% מהון המניות של זוקו, בתמורה כוללת של 6.25 מיליון שקל.



בעקבות כך הגיע חרל"פ לאחזקה של 9.65% בזוקו שילובים, המנוהלת על ידי סמירה. שווי אחזקותיו של חרל"פ בזוקו מוערך ב-12.1 מיליון שקל. זוקו עוסקת ביבוא, שיווק ומכירה של ציוד מכני הנדסי, ציוד לענפי התעשיה, שרותים, תחבורה ועוד, והינה זכיינית הקטרפילר בישראל. החברה פירסמה לפני כחודש כי תסיים את הרבעון השני בהפסד. זאת נוכח ירידה ברוב תחומי פעילותה ועלייה בהוצאות המימון, נוכח שחיקת הדולר, עסקות הגנת שער,וכן עלייה חדה במדד.



יואב חרל"פ (45) ביחד עם אחיו ד"ר שמואל חרל"פ, הינו הבעלים של קבוצת כלמוביל הפרטית - יבואנית הרכב של מרצדס, יונדאי, מיצובישי וסמארט, ונחשבת למתחרה העיקרית של שבשליטת קבוצת דלק. הונה האישי של משפחת חרל"פ מוערך בכ-800 מיליון דולר.



יואב חרל"פ התרחק בשנים האחרונות מעסקי הרכב, ועוסק יותר בהשקעות בתחום הנדל"ן, היי-טק ותעשייה. הוא מושקע בין היתר בחברות כמו קליל, העוסקת בתחום האלומינים, מובייל מאקס ומובייל מאיי, מחזיק 10% מחברת הדרוג מידרוג ועוד. בנוסף לכך מחזיק חרל"פ, המתגורר עם אשתו דגנית (לשעבר סגנית מלכת היופי) בהרצליה פיתוח, באוסף יצירות אומנות פרטי, בשווי של עשרות רבות עד מאות מיליוני ליש"ט. לפני פחות משנתיים מכר חרל"פ 32 יצירות מאוסף האמנות שלו במכירה פומבית שערך בלונדון בבית המכירות כריסטיס', תמורת 9.7 מיליון ליש"ט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully