וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקו שולחת איתות חיובי למחזיקי האג"ח שנסחר בתשואה של 39%: חברה בת רכשה אג"ח ב-8 מיליון שקל

יעל פולק

13.8.2008 / 11:35

גמול ממשיכה לספק מזומנים לארקו ומעניקה לה הלוואה בהיקף של 4.5 מיליון שקל



אריה קוטלר - מנכ"ל ארקו החזקות, העוסקת בתחומי הפיננסים, הנדל"ן והשקעות ההון סיכון - אמר אתמול ל-TheMarker כי "אין קשר בין התשואה בה נסחרת איגרת החוב של החברה לבין הסיכון הגלום בחברה. לחברה יש מספיק מזומנים בקופה". היום שולחת ארקו עוד איתות אופטימי למחזיקי איגרות החוב שלה ומודיעה כי חברה בת שלה רכשה מגמול, בעסקה מחוץ לבורסה, איגרות חוב בערך נקוב של 10 מיליון שקל.



תמורת האיגרות שילמה החברה 8 מיליון שקל - כאשר מחיר הסגירה של איגרות החוב ביום המסחר שקדם לעסקה היה 61 אגורות. ההיגיון שבביצוע העסקה מחוץ לבורסה הוא שבאמצעות מהלך שכזה, נמנעת החברה מלהעלות את מחיר איגרות החוב שלה, וכך היא יכולה לקנות בחזרה את חובה במחיר נמוך במיוחד.



בנוסף לכך, הודיעה ארקו כי גמול העניקה לחברה הלוואה בהיקף של 4.5 מיליון שקל. למעשה, גמול מוסיפה לספק לחברה מזומנים, כאשר כעת נדרשת ארקו להשלים את פירעון החוב בתקופה של 4 שנים. הריבית לה התחייבה החברה היא של 6% בשנתיים הראשונות ושל 7% לאחר מכן, עד לפרעון ההלוואה, בצמוד למדד. כל זאת, כאשר כיום עומדת התשואה על איגרת החוב של ארקו על 39%. כתוצאה מעסקות אלה, הרווח אותו צופה ארקו לרבעון השלישי נאמד בכ-3 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully