וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכולם: יום לאחר פתיחת תת הרשת "יש" - שפע שוק יוצאת בסיסמא דומה

עדי דברת

13.8.2008 / 11:50

שפע שוק של רבוע כחול ו-יש של שופרסל פונות לאותם קהלי יעד - משפחות ברוכות ילדים והמגזר חרדי ודתי



יום לאחר פתיחת תת הרשת "יש" של שופרסל, קבוצת ריבוע כחול מפרסמת מודעות בעיתונות של תת הרשת המתחרה שפע שוק תחת הכותרת: "יש רשת זולה בישראל. שפע שוק". במודעה אחרת שפרסמה שפע שוק נכתב: "יש הכול, יש בזול. יש בשפע".



כפי שפורסם ב-TheMarker, שופרסל הודיעה אתמול רשמית על השקת תת הרשת החדשה שלה "יש" - פורמט המבוסס על איחוד הרשתות "זול פה" ו-"אלף" של שופרסל - תחת הסלוגן "הכל ובזול". פורמט "יש" מונה 48 סניפים נכון ליום הקמתו, כאשר במהלך החודשים הקרובים יפתחו ארבעה סניפים נוספים. עד סוף 2009 תמנה הרשת כ-56 סניפים בפריסה ארצית, סיפר אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, והוסיף כי אחת ממטרות שופרסל היא להתרחב בשטחי המסחר, וכי ההשקעה הכוללת בהקמת תת הרשת החדשה נאמדת בכ-70 מיליון שקל.



הרשתות "שפע שוק" ו"יש" פונות לאותם קהלי יעד - משפחות ברוכות ילדים והמגזר חרדי ודתי עם אסטרטגיית המחיר הזול. בימים אלה נמצאת קבוצת רבוע כחול בסכסוך עם המגזר החרדי עקב פתיחת סניפי AM:PM של הקבוצה בשבת. שופרסל הייתה המרוויחה העיקרית מן הסכסוך שכן לקוחות המגזר החרדי בחרו לערוך קניות ברשת "אלף" הפונה למגזר החרדי והמתחרה עם תשעת סניפי שפע שוק הממוקמים מיקומים חרדיים.



עם זאת, שופרסל שילמה מחיר גבוה יותר כשרכשה בחודש יולי את יתרת המניות שלא היו בבעלותה (50%) מבעלי "אלף" לשעבר, אברהם משה מרגלית, אריה בוים ויהודה לניאדו, שכן נקבע כי התשלום יחושב לפי נוסחה הקבועה בהסכם, ועיקרה הוא מכפיל לרווח התפעולי של רשת "אלף" בתקופה שלפני הרכישה.



אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, אמר אתמול כי המחיר ששילמה שופרסל עבור קניית 50% מהמניות מבעלי אלף לשעבר נע סביב מאה מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully