וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוינטר ממשיכה להשתפר: חזרה לרווחיות והציגה זינוק של 66% בהכנסות ל-19.4 מיליון דולר

שמואל שוסטר

13.8.2008 / 12:22

צופה הכנסות של 76 מליון דולר לשנה כולה גידול של 17% לעומת תחזיתה הקודמת

הגידול החד בהכנסות הביא כמעט להכפלה של הרווח הגולמי שהסתכם ב-7.4 מיליון דולר, לעומת 4.3 מיליון דולר ברבעון השני של 2007.



בשורה התחתונה, חזרה פוינטר לרווחיות ורשמה רווח נקי של 798 אלף דולר, או 17 סנט למניה, לעומת הפסד נקי של 388 אלף דולר או 9 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי כולל הוצאה חד פעמית, אשר אינה במזומן, בסך של 700 אלף דולר אשר נובעת מהפחתת נכיון בגין הלוואה שהומרה. בניכוי הוצאות בגין תגמול מבוסס מניה (אופציות להנהלה ולעובדים) והוצאות נוספות רשמה החברה רווח נקי של 2.4 מליון דולר, בהשוואה לרווח של כ-149 אלף דולר, עם אותם ניכויים, ברבעון השני של 2007.



עם פרסום הדו"חות, אמר דני שטרן, מנכ"ל החברה, כי "פוינטר היא חברה חזקה וצומחת עם תמהיל מכירות גיאוגרפי בריא ותמהיל איכותי של הכנסות מטכנולוגיות ומשירותים. היצוא היה אחראי במחצית הראשונה של 2008 לכ-27% מהמכירות. מכירות הטכנולוגיה והמוצרים היוו 40% מסך ההכנסות. המודל העסקי החזק שלנו שמייצר תזרים מזומנים, הניב במחצית הראשונה של 2008, 8 מיליון דולר EBITDA, ומאפשר לנו להרחיב את היצע המוצרים והשירותים ואת הנוכחות למדינות נוספות.



שיתוף הפעולה של שגריר ברומניה, עליו דיווחנו לאחרונה, הוא צעד ראשון וחשוב בשיכפול המודל העיסקי של שגריר, המבוסס על יתרונות תפעוליים ועיסקיים לגודל. בהתבסס על התוצאות הכספיות במחצית הראשונה של 2008, אנו מעדכנים את התחזיות לתוצאות 2008 כולה. הגידול בביקושים לטכנולוגיה איכותית ולשירותים מצד יצרני ומשווקי מכוניות, מנהלי ציי רכב ומחברות ביטוח, עדיין מבטאים סביבה עסקית נוחה לפוינטר", אמר שטרן.





בעקבות הגידול בתוצאותיה, מעלה פוינטר את התחזיות הפיננסיות לשנת 2008 וצופה הכנסות של 76 מליון דולר, 17% יותר מההכנסות החזויות בתחזית הקודמת שנתנה ב-7 לינואר השנה. כמו כן צופה פוינטר רווח תפעולי של 8 מליון דולר - גידול של 33.3% יותר מהרווח התפעולי בתחזיתה הקודמת.



לפני כשבועיים קיבלה פוינטר, באמצעות החברה הבת שגריר, הזמנה ראשונה בהיקף של 2 מיליון יורו למשך שנתיים, לאספקת שירותי דרך ברומניה. מדובר בהזמנה הראשונה עבור חברת הבת של שגריר ברומניה, שהוקמה בתחילת יולי עם שותף מקומי. לפי ההסכם תספק החברה המקומית שירותי דרך ברומניה החל מאוקטובר 2008, בתמורה ל-2 מיליון יורו במהלך השנתיים הראשונות. ההזמנה התקבלה מחברת דלק רומנית גדולה הפועלת במרכז ובמזרח אירופה שתציע את השירותים ללקוחותיה.



פוניטר נסחרת בבורסת נאסד"ק בניו יורק לפי שווי של 33 מיליון דולר. מתחילת השנה עלתה מניית החברה ב-13%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully