וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופ אימג' רשמה גידול של 36% בהכנסות ל-8.3 מיליון דולר אך הגדילה את ההפסד הנקי

שמואל שוסטר

13.8.2008 / 13:21

ההפסד הנקי לרבעון הגיע ל-1.3 מיליון דולר; ד"ר עידו שכטר: "המחצית הראשונה הייתה החזקה בתולדות החברה"



, המספקת פתרונות לניהול ותיקוף תוכן הנכנס לארגונים, רשמה גידול של 36% בהכנסות אך גידול חד בהוצאות ההנהלה, יחד עם הוצאת מימון גדולה, הביאו לצמיחה חדה בהפסד הנקי.



בשורה העליונה הציגה טופ אימג' הכנסות של 8.3 מיליון דולר - גידול של 36% לעומת הכנסות של 6.1 מיליון דולר שרשמה החברה ברבעון המקביל אשתקד. בהשוואה לרבעון הקודם ירדו ההכנסות בשיעור של 10%, מ-9.3 מיליון דולר. תמהיל המכירות של החברה הורכב מ-49% שנבעו ממכירת מוצרים ו-51% ממכירת שרותים. לדברי החברה, ברבעון הראשון של השנה כללו ההכנסות עסקת חומרה חד פעמית בסך כולל של 1.5 מיליון דולר במזרח הרחוק.



על הגידול החד בהכנסות החברה העיבה עלייה של 84% בהוצאות ההנהלה, שהסתכמו ב-1.8 מיליון דולר. זאת, בהשוואה להוצאות הנהלה והוצאות כלליות בהיקף של 960 אלף דולר ברבעון המקביל. כמו כן רשמה החברה הוצאות מימון בהיקף של 1.5 מיליון דולר, בהשוואה להוצאות מימון בהיקף של 137 אלף דולר בלבד ברבעון המקביל ב-2008.



בשורה התחתונה רשמה טופ אימג' הפסד נקי של 1.3 מיליון דולר, או 14 סנט למניה, בהשוואה להפסד של 97 אלף דולר, או סנט אחד למניה ברבעון המקביל אשתקד, ולעומת רווח נקי של 1.3 מיליון דולר שרשמה החברה ברבעון הראשון של השנה.



עם פרסום הדו"חות אמר ד"ר עידו שכטר, מנכ"ל טופ אימג' כי "המחצית הראשונה של 2008 היתה מרתקת והיוותה את המחצית החזקה ביותר בתולדות החברה עם הכנסות כוללות בסך 17.6 מיליון דולר לעומת 10 מיליון דולר. קצרנו את פירות ההשקעה שביצענו במהלך שנת 2007 במסגרתם עסקנו בבניית תשתית החברה לטווח הארוך. הפעילות שלנו באירופה ובמדינות אמריקה מתקדמת בצורה טובה וכך גם המעבר ממכירת חומרה ורכיבים מצד ג' למכירות תוכנה ושירותים במדינות אסיה-פאסיפיק. טופ אימג' ממצבת עצמה באופן ברור כמובילה טכנולוגית עולמית בתחומי לכידת מסמכים ועמדה זו מעניקה לנו כוח משמעותי בכל שווקי היעד".



לדבריו, "ההתקדמות של טופ אימג' במחצית הראשונה של השנה משקפת את מהלכי הרכישות והמיזוגים אותם ביצענו בשנה הקודמת ואת הארגון מחדש של החברה עם תום השנה שעברה. בנוסף, החברה זיהתה מספר מגמות חיוביות בפעילותה השוטפת כולל התקצרות מחזור המכירות, שיפור הרכב מחזור המכירות, וגידול במספר ובאיכות תהליכי ההתקשרות העתידיים שלנו. אנו גאים בכך שההשקעות הרבות שביצענו מוכיחות את עצמן מבחינת המכירות המתבצעות היום ברמות גבוהות יותר וגורמות ליצירת ממונטום חיובי עם כניסתנו לחציון השני של שנת 2008".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully