וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאל על הטענה שניסתה להכשיל מכרז בנתב"ג: טענות חברת באג "מצוצות מן האצבע"

עדי דברת

13.8.2008 / 13:20

סקאל מגיבה לטענת באג ששיתפה פעולה עם אלקטרה מוצרי צריכה להכשלת מכרז חנויות האלקטרוניקה בנתב"ג

בבקשתה לבית המשפט, שהוגשה באמצעות עוה"ד ברוריה לקנר, מצהירה סקאל כי טענות באג באשר לניסיון סקאל, כביכול, להכשיל את המכרז - הינן טענות "המצוצות מן האצבע ונטולות כל בסיס וכולן נובעות, ככל הנראה, מהעובדה שאין לבאג כל מענה ענייני לעתירה שהוגשה כנגדה". בבקשה לבית המשפט הכחישה סקאל באופן גורף את ההאשמות של באג כלפיה - וטענה שמדובר בבדותות חסרות שחר.



סולי סקאל מסר היום כי "טענות באג בביהמ"ש לפיהן ניסיתי להכשיל את המכרז - אבסורדיות. לסקאל יש אינטרס גדול שחנות האלקטרוניקה בנתב"ג תפעל ותשגשג ותמשיך לרכוש מותגים מסקאל, מותגים שסקאל מייבאת באופן בלעדי. מעבר לזה יש לי עוד שלוש חנויות בנתב"ג - יש לי עניין בהמשך הצלחתו של הדיוטי פרי. לבאג, ככל הנראה, אין מענה ענייני ראוי לעתירה, לכן בחרה להפריח לאוויר האשמות שווא חסרות שחר נגדנו, למרות שסקאל איננה צד לעתירה. הכל, בניסיון להסיט את שימת לב בית המשפט מהשאלות האמיתיות שהועמדו להכרעתו, ושאין לבאג מענה אמיתי וראוי להן. סקאל היא חברה מכובדת שמכבדת הסכמים ופועלת על פי חוק. בידינו מסמכים שהופקו בין היתר על ידי חברת באג, שמוכיחים את צדקתנו ואת תלישות טענות באג בבית המשפט".



כפי שנכתב ב-TheMarker, רש"ת פירסמה באפריל מכרז חדש עקב הפסקת ההתקשרות עם סקאל, שתסגור את חנותה שבנתב"ג ב-31 באוגוסט - בשל חובותיה, ולפני תום המועד המקורי של הזיכיון. באג זכתה במכרז ואמורה להפעיל את החנות בדיוטי פרי באוגוסט במקום סקאל. באג היתה החברה היחידה שהשתתפה במכרז.



לפני כחודש וחצי ולאחר שהוכרזה כזוכה במכרז, ביקשה באג מרש"ת אישור להגדיל את שטח החנות ואת החזיתות. רש"ת אישרה לבאג להגדיל את שטח החנות בכ-150 מטר, לכ-640 מטר. לפני כשבועיים הגישה חברת אלקטרה מוצרי צריכה עתירה מינהלית, בדרישה להוצאת צו מניעה זמני שיבטל את המכרז.



בעתירה טענה אלקטרה כי השינויים שאושרו לבאג על ידי רשות שדות התעופה (רש"ת) להגדלת ולשינוי מבנה החנות, מהווים עילה לביטול תוצאותיו. לדברי אלקטרה, גורמים שרכשו את מסמכי המכרז פנו לרש"ת ושאלו אם ניתן יהיה להגדיל או לשנות את מבנה החנות, ונענו בשלילה.

בתגובה שהגישה רשת באג לבית המשפט, טענה כי אלקטרה וסקאל "עושות יד אחת בעתירה זו על מנת לפגוע בזוכה במכרז ולחבל בביצועו של ההסכם שנחתם בעקבות המכרז - הכל כדי לקדם את האינטרסים שלהן". עוד נטען על ידי באג כי בדיעבד התברר לה כי הסיבה שאלקטרה לא ניגשה למכרז היתה סיכום בינה לבין סקאל ומגישים פוטנציאלים נוספים - לא להגיש הצעות למכרז בכדי להכשילו. זאת, בכדי שסקאל תוכל להמשיך לנהל את החנות בתקופת החגים ורשות שדות התעופה תצא במכרז עם תנאים טובים יותר.



מבאג נמסר בתגובה: "הואיל והבקשה הופנתה לבית המשפט, הרי זה יקבע את החלטתו ואנו נפעל בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully