וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורם קרן השלים סיבוב פרסה מגאידמק ללבייב: מנהל מגעים מתקדמים לחזרה לקבוצת אפריקה

מיכאל רוכוורגר

13.8.2008 / 13:30

חודש בלבד לאחר שהצטרף לתפקיד בכיר באוסיף



לאחר שיורם קרן, עזב לפני למעלה מחודש את תפקיד מנכ"ל אפריקה מגורים מקבוצת אפריקה ישראל של לב לבייב, לטובת תפקיד מנכ"ל חברת הנדל"ן אוסיף, שבשליטת ארקדי גאידמק, בסופו של דבר קרן כנראה לא יישאר אצל גאידמק ויחזור חזרה לקבוצת אפריקה ישראל, כך נודע ל-TheMarker.



מקורות בכירים בענף הנדל"ן מציינים כי קרן מצוי במגעים מתקדמים להשארות בקבוצת אפריקה ישראל. קרן (60), הנו רס"ן במילואים, למד הנדסת בנין ושמאות מקרקעין.הוא שימש כ- 9 שנים בתפקיד מנכ"ל אפריקה מגורים, ובעבר שימש בין היתר בתפקידי ניהול בכירים בקבוצת אשטרום ובקבוצת אזורים.



דירקטוריון של אוסיף צפוי להתכנס בימים הקרובים בכדי לדון בסוגיית מינוי המנכ"ל החדש. זאת לאחר שלאחרונה הודיע נחמן צבר, על סיום תפקידו, לאחר קצת למעלה משנה בתפקיד. צבר הצטרף לתפקיד דומה בחברת הנדל"ן אטלס נכסים, שבשליטת רוני יצחקי, רפי ברבר וליוורמור השקעות של נועם לניר.



קבוצת גאידמק סובלת בתקופה האחרונה משרשרת העזיבות, שכללה את אורי שני, שלמה רוטמן, גידי מרינובסקי ואחרים, אשר משפיעה לשלילה על ביצועיי המניות של חברות הקבוצה, כמו אוסיף, וילי פוד, פטרו גרופ וגילאון, אשר צנחו בעשרות רבות של אחוזים ואבדו מאות מיליוני שקלים משוויים. זאת בנוסף לדרישתו של בנק מזרחי מגאידמק לפרוע את ההלוואה שנטל לצורך רכישת החברות, או לחלופין לשפר את הבטוחות.



את תגובת דובר גאידמק לא היה ניתן להשיג נכון לכתיבת שורות אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully