וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT תפתח את כל הערוצים בתשלום

אופיר בר-זהר

14.8.2008 / 7:34

הערוצים צפויים להיפתח ביום שני הבא ויישארו כך עד סוף אוגוסט, בשל בעיות במוקד הגבייה ושירות הלקוחות של החברה

חברת הכבלים HOT תפתח ללקוחותיה את הערוצים בתשלום החל ביום שני הבא, 18 באוגוסט, ועד סוף החודש. זאת בשל בעיות במוקד הגבייה ושירות הלקוחות של החברה (מערכת הבילינג).

זאת אינה הפעם הראשונה שדבר כזה קורה: HOT פתחה את הערוצים לצפייה חופשית בכמה הזדמנויות בחצי השנה האחרונה, כחלק מתהליך שדרוג מערכות הבילינג שיצר בעיית שירות במוקדים.

מדובר בטקטיקה ידועה בענף - גם החברה המתחרה yes פתחה את ערוציה בעת משבר "הספינה ההולנדית", שגרם לשיבושים בשידורים בספטמבר 2007.

בעיה נוספת שהחברה מתמודדת אתה היא מחסור בממירים, תקלה שבעטייה פיטרה החברה בתחילת החודש את מנהל הלוגיסטיקה ומנהל המחסנים.

בכיר ב-HOT אישר אז את הדברים ואמר: "אם חלילה התרחש אירוע שפגע בצורה כזו או אחרת בשירות ללקוח, נערך מיד בדק בית ומסיקים מסקנות. ואם אכן נמצא שאחד המנהלים הוא שאחראי לאירוע, ימוצה עמו הליך הבדיקה עד הסוף, כולל פיטורים, כמתחייב בכל חברה שמנוהלת כראוי.

"אם יש מנהל כזה או אחר בחברה, שחושב שהוא יכול לנהוג אחרת מהמשתמע מכך, הרי שטעות בידו". כעת נודע שאמנם לא קיימת בעיית אספקה מיידית של ממירים, אך קיים חשש לחסרונם של ממירים בעתיד הקרוב.

מ-HOT נמסר בתגובה: "אנחנו לא מעוניינים להגיב. מדובר ברכילות מרושעת והחברה מתפקדת כרגיל".

  • עוד באותו נושא:
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully