וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת חבס רשמה רווח נקי של 9.7 מיליון שקל ברבעון

יובל מעוז

14.8.2008 / 14:25

ההכנסות ברבעון השני הסתכמו ב-66.4 מיליון שקל. לחברה הכנסות של 1.5 מיליארד שקל שטרם הוכרו בדו"חות בעקבות תקינת ה-IFRS

חברת הנדל"ן חבס, הבונה את פרויקטי היוקרה Yoo ושדרות רוטשילד 1, רשמה עלייה של 4.4 מיליון שקל ברווח הנקי ברבעון השני של השנה, אשר הסתכם ב-9.7 מיליון שקל.

הכנסות חבס ברבעון השני של השנה הסתכמו ב-66.4 מיליון שקל. בעקבות המעבר לתקינה החשבונאית IFRS, רושמת החברה הכנסות ממכירת דירות במועד מסירת הדירות לרוכשים. לפיכך, ברבעון המקביל רשמה החברה הכנסות של 8.3 מיליון שקל בלבד. החברה טרם הכירה בהכנסות ממכירת הדירות במגדל 2 בפרויקט Yoo בתל אביב ובפרויקט שדרות רוטשילד 1 בתל אביב.

היקף המכירות בפרויקטים Yoo ושדרות רוטשילד הסתכמו עד למועד פרסום הדו"ח ב-1.5 מיליארד שקל. הרווח התפעולי של החברה הסתכם בכ-9.8 מיליון שקל.

הוצאות המימון של החברה נשארו דומות לרבעון המקביל והסתכמו ב-31.2 מיליון שקל. עיקר הוצאות המימון של החברה נבעו מהלוואות ומתשלום ריבית בגין איגרות חוב. החברה רשמה עלייה של כ-30 מיליון שקל בהוצאות המימון במחצית הראשונה של השנה אשר נבעה מהתחייבויות לבנקים בגין רכישת מניות NSI ההולנדית ובגין התחייבויות מימון שהושפעו מפיחות בשער הדולר.

חלקה של חבס ברווחי חברות מוחזקות התסכם ב-30 מיליון שקל, רווח שנבע בעיקרו מהשקעה של חבס במניות חברת NSI. חבס מחזיקה בכ-21.4% ממניותיה של NSI, הנסחרת בבורסת היורונקסט באמסטרדם. בבעלות NSI נכסים מניבים בהולנד ומחוצה לה בשווי של למעלה מ-1.5 מיליארד יורו.

קופת המזומנים של החברה גדלה ברבעון השני ב-25% לעומת סוף שנת 2007 והסתכמה ב-168.3 מיליון שקל.

עופר ניהול של האחים עופר ואודי אנג'ל הפכה לבעלת עניין בחבס, בדצמבר 2007, כאשר רכשה כ-15.3% מהון המניות של חבס - בעיקר מידי אייזיק דבח, בעל השליטה בחברת דלתא גליל. החברה הגדילה את אחזקותיה ל-25.6% במהלך החודשים האחרונים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully