וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק לאומי יקבל רישיון לייעוץ הפנסיוני

אתי אפללו

17.8.2008 / 9:21

בכך יצטרף לבנקים הבינוניים שכבר קיבלו רישיון והחלו במתן השירות. עד כה העניקו הבנקים הבינוניים יחד ייעוץ פנסיוני לכ-30-20 אלף איש

רישיון לייעוץ פנסיוני יינתן לבנק לאומי על ידי הממונה על שוק ההון במשרד האוצר, ידין ענתבי, כבר השבוע או בשבוע הבא - כך נודע ל-TheMarker. בכך יצטרף לאומי לבנקים הבינוניים שקיבלו רישיון והחלו במתן השירות.

ואולם, בשלב זה יעניק בנק לאומי ייעוץ לעצמאים בלבד ולשכירים ביישובי הפריפריה. גם בנק הפועלים צפוי לקבל בשבועות הקרובים את הרישיון לייעוץ פנסיוני. הפועלים הודיע כי אין בכוונתו להיכנס בשלב זה לייעוץ פנסיוני לשכירים בפריפריה, ועד אפריל 2009 יסתפק במתן ייעוץ פנסיוני לעצמאים בלבד.

עד כה לא הודיע בנק לאומי על כוונה דומה, ועם קבלת הרישיון הוא צפוי בתוך כמה שבועות להתחיל להעניק ייעוץ פנסיוני גם לשכירים בפריפריה. הבנק הראשון שנכנס לתחום הייעוץ הפנסיוני לשכירים היה מזרחי טפחות, שקיבל את הרישיון כבר לפני כשנה, ואז נכנסו לתחום בזה אחר זה כל הבנקים הבינוניים.

על פי ההערכות בשוק, עד כה העניקו הבנקים הבינוניים יחד ייעוץ פנסיוני לכ-30-20 אלף איש בלבד. כניסתם הקרובה של הבנקים הגדולים לתחום תוביל לעליית מדרגה בתחרות בשוק הייעוץ הפנסיוני. אף כי בשלב זה אוכלוסית השכירים במרכז יכולה לקבל ייעוץ פנסיוני רק בבנקים הבינוניים, עיקר התחרות בין הבנקים כעת הוא דווקא על אוכלוסיית העצמאים שחסכו סכומים נאים בקופות הגמל הבנקאיות לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully