וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק מרחיבה תשתיות אינטרנט ב-112 ישובים ערביים

אמיתי זיו

17.8.2008 / 12:11

משקיעה 25 מיליון שקל בפרויקט. תאפשר חיבור לאינטרנט מהיר לעשרות אלפי לקוחות חדשים. עד כה הורחבה התשתית ב-59 ישובים

חברת בזק חושפת היום פרויקט פיתוח והרחבת תשתיות גדול שהיא מקיימת בהשקעה כספית של 25 מיליון דולר. בפרויקט תרחיב בזק את תשתית האינטרנט שלה ל-112 ישובים ערביים ותאפשר חיבור לאינטרנט המהיר לעשרות אלפי לקוחות חדשים.

בזק מוסרת כי עד כה הורחבה התשתית ב-59 ישובים בהם, אום אל פחם, שפרעם, באקה אל גרביה, יפיע, כפר קאסם וטמרה ובקרוב יסתיימו העבודות בנצרת. בזק צפויה לסיים את הפרויקט ברבעון הראשון של שנת 2009. עוד מוסרת בזק כי במהלך השדרוג פרשה החברה 470 קילומטר של כבלי נחושות ו-50 קילומטר של סיבים אופטיים.

אחוז החדירה של אינטרנט מהיר במגזר הערבי עומד על 37%. המהלך הנוכחי הוא חלק משורת מהלכים שמבצעת בזק אל מול המגזר העברי, כפי שנמסר מבזק: "פרויקט זה מצטרף למספר מהלכים שיווקיים שהחברה ביצעה לאחרונה, המכוונים ללקוחותיה מהמגזר הערבי. החברה הקימה מוקד שרות לקוחות המאויש על ידי נציגי שירות דוברי ערבית, הוקם אתר אינטרנט חדש בשפה הערבית, הושקה חשבונית חדשה הכוללת הטבות ייחודיות המותאמות לעולם התוכן הרלוונטי למגזר. כמו כן, נעשתה השנה פעילות שיווקית ענפה שכללה השקת המותג החדש של בזק בשפה הערבית ובמדיה הרלוונטית ותקשור חבילות מחיר ומסלולים רלוונטיים למגזר".

מנכ"ל בזק, אבי גבאי, מסר: "הגדלת ההיצע וזמינות האינטרנט המהיר שלנו במגזר הערבי היא אחת המשימות המרכזיות בפעילות החברה ב-2008. חצי מהמשימה מאחורינו ואנו שמחים לראות יותר ויותר לקוחות מצטרפים מהמגזר".

  • עוד באותו נושא:
  • בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully