וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ נחלץ לעזרת כוכב עבר

נמרוד הלפרן

17.8.2008 / 13:17

איל הנדל"ן וכוכב "המתמחה" הציע לאד מקמהון לסייע לו להימנע מעיקול אחוזתו השווה מיליונים בבברלי הילס. הצדדים מקיימים מגעים בעניין

איל הנדל"ן דונלד טראמפ הציע לכוכב הטלוויזיה האמריקאי אד מקמהון לסייע לו להימנע מעיקול אחוזתו השווה מיליונים בבברלי הילס. "ישנם מגעים ודיונים, אבל עדיין לא נחתמה אף עסקה. אנחנו אופטימיים". כך אמר דוברו של מקמהון, הווארד בראגמן, לסוכנות הידיעות רויטרס.

טראמפ, מפתח הנדל"ן הידוען אשר הנחה את תוכנית הטלוויזיה "המתמחה", אמר לעיתון "לוס אנג'לס טיימס" כי החליט להתערב לטובתו של מקמהון לאחר הפרסומים הרבים בעיתונות על אי עמידתו של מקמהון בתשלום משכנתא בשווי 4.8 מיליון דולר. אחוזתו של מקמהון כוללת 6 חדרי שינה ו-5 חדרי אמבט.

"אני לא מכיר את האיש, אבל הייתי צופה בו בטלוויזיה כשגדלתי", אמר טראמפ ל"לוס אנג'לס טיימס, והוסיף: "הייתי צופה בו כל לילה. איך כזה דבר יכול היה לקרות לו?" בכוונתו של טראמפ לרכוש את אחוזתו של מקמהון מהמלווים ולהשכיר לו את הבית.

אד מדמהון, שכיכב לצידו של ג'וני קרסון בתוכנית הלילה במשך שנים, חייב 644 אלף דולר בתשלומי המשכנתא על אחוזתו בבוורלי הילס. מקמהון ואשתו ניסו למכור את הבית במהלך השנתיים האחרונות. כיום מחיר הבית עומד על 5.75 מיליון דולר - המחיר המקורי אותו ביקש מקמהון עמד על 7.6 מיליון דולר.

החברה שהילוותה למקמהון את הכספים עבור ביתו הגישה לו כתב אזהרה על איחור בתשלומי המשכנתא בחודש פברואר. מוקדם יותר החודש חברת הלוואות נוספת תבעה את מקמהון ואשתו פמלה בטענה שהשניים לא שילמו חוב בגובה 250 אלף דולר. מקמהון האשים את אי יכולתו לעמוד בתשלומים בתאונת גב שקרתה לפני 18 חודשים, אשר מונעת ממנו מלעבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully