וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרטנר: גברים נכנסים לפייסבוק יותר פעמים מנשים

מעיין כהן

17.8.2008 / 14:39

מרבית המשתמשים של אתרי הרשתות החברתיות מונעים בעיקר על ידי צרכים אישיים וחיפוש אחר בידור - ולא על ידי מטרות עסקיות ומעשיות

מרבית המשתמשים של אתרי הרשתות החברתיות מונעים בעיקר על ידי צרכים אישיים וחיפוש אחר בידור - ולא על ידי מטרות עסקיות ומעשיות. כך קובע סקר שערכה לאחרונה חברת הייעוץ והמחקר גרטנר. לטענת החברה, למרות העובדה שהפוטנציאל העסקי הטמון באתרים אלה נותר בינתיים במידה רבה בלתי ממומש, הם עתידים להפוך ליותר ויותר חשובים בתחרות בין ארגונים גדולים.

הסקר, שנערך ב-18 מדינות ואזורים בין החודשים אוקטובר-דצמבר 2007, מצא שמתוך יותר מ-4,000 משתמשי מחשבים אישיים וטלפונים ניידים, 38% מחוברים לאתרי רשתות חברתיות באמצעות PC ופחות מ-1% באמצעות טלפון נייד.

יותר ממחצית המשיבים אמרו שאינם מבקרים באתרי רשתות חברתיות בקביעות, או שאינם מבקרים בהם אף פעם. מתוך אלו שדיווחו כי הם מבקרים באתרים כאלה, הגברים נטו לגשת לאתרים אלה דרך הטלפון הנייד והמחשב האישי בתכיפות גבוהה יותר מהנשים, והמשתמשים הפעילים ביותר במונחים של שלב בחיים ושל גיל היו רווקים ובני-נוער.

במסגרת המחקר של גרטנר התבקשו המשיבים גם לדרג את מידת החשיבות שיש לרשת החברתית עבורם, ועד כמה היא מהווה סיבה לשימוש באינטרנט, לצד 14 יישומים מרכזיים נוספים. התברר, כי רוב המשיבים לא ייחסו חשיבות גבוהה לאתרים אלה בהשוואה ליישומי אינטרנט מוכרים אחרים כמו דואר אלקטרוני או חיפוש מידע.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully