וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

USD

18.8.2008 / 7:48

השטר הירוק התחזק גם ביום המסחר האחרון של השבוע השני של חודש אוגוסט

השטר הירוק התחזק גם ביום המסחר האחרון של השבוע השני של חודש אוגוסט מול מרבית המטבעות העיקריים.מסע ההתחזקות של הדולר נמשך ביום שישי לאחר שמדד הייצור של מחוז ניו יורק התפרסם מעל הצפי המוקדם והוסיף לסנטימנט החיובי של המטבע האמריקני. נתון מדד אמון הצרכנים שפורסם מאוחר יותר יצא נמוך במעט מצפי האנליסטים אך הוא אינו הצליח להחליש את המומנטום של השטר הירוק. מחר צפוי להתפרסם מדד מחירי הבתים של NAHB.

מחיר חבית נפט ירד השבוע ב1.2% לרמה של 113.60 דולר לחבית הרבה בזכות התחזקותו של המטבע האמריקני. כמו כן התגברות החששות מהאטה כלכלית ברחבי הגלובוס הביאו לזה שישנם הערכות שהיקפי צריכת הנפט ירדו באופן חד- עוד דבר שתרם לירידת מחירי החביות.

EUR

האירו נחלש ביום שישי מול המטבע האמריקני והשלים שבוע שלם של היחלשות מולו. רמת התמיכה של 1.47 נשברה והצמד בחן ביום שישי את רמת התמיכה של 1.4650.מחר אמור להתפרסם נתון מאזן הסחר בגוש האירו כאשר הצפי מורה על שיפור יחסית לנתון הקודם.

GBP

הפאונד האנגלי נחלש ביום שישי במעט מול השטר הירוק ביום נטול אינדיקטורים כלכליים בבריטניה. דו"ח האינפלציה אשר פורסם מוקדם יותר השבוע נתן אותותיו גם בהמשך השבוע ולא נתן סיבה מספקת למרבית הסוחרים לרכוש את המטבע האנגלי.

JPY

גם היאן היפני נחלש בסוף השבוע מול השטר הירוק כאשר חצה את רמת ההתנגדות המשמעותית של 110.00. נתונים כלכלים לא מעודדים מיפאן המעידים על התכווצות הפעילות העסקית של הכלכלה המקומית היו לגורם מרכזי של מרבית הסוחרים למכירתו של היאן. גם עליות השערים בשווקים הפיננסים גרמו למרבית הסוחרים לזנוח את עסקאות המרווח ולהעדיף אופציות מסחר המניבות תשואה גבוהה יותר

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

ILS

מדד המחירים לצרכן הגבוה שפורסם ביום שישי הורה על התגברות הלחצים האינפלציוניים בשוק המקומי. המדד יצא על התגברות האינפלציה בשיעור של 1.1% במקום צפי של 0.6%. פרסום מדד גבוה זה הצביע על קצב אינפלציה שנתי של 6%, הגבוה פי 2 מהגבול העליון של בנק ישראל. פרסום זה הגביר את הערכות בשוק כי בנק ישראל יאלץ להעלות את הריבית השקלית על מנת להילחם באינפלציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully