וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרמו לברק ועכשיו עושים עסקים עם זוגתו?

TheMarker

18.8.2008 / 10:10

"ידיעות אחרונות" פירסם כי מטיוטות חוזים שהגיעו לידיו עולה החשד כי תורמים של שר הביטחון עשויים להיות מעורבים בחברה של נילי פריאל

"ידיעות אחרונות" דיווח הבוקר על טיוטות חוזים שהגיעו לידיו, בין החברה של נילי פריאל, בת זוגו של אהוד ברק, למשקיעים פוטנציאליים. בחוזים מופיעים שמותיהם של שני אנשי עסקים אשר בעבר תרמו כספים לאהוד ברק. מכך, טוען העיתון, עולה החשד לקשר בין קשריו של ברק לעסקים של פריאל.

החברה של פריאל - טאורוס, מוצגת כחממה מקשרת בין מקבלי ההחלטות בישראל ומשקיעים מחו"ל. החברה מציעה שירותים של "בדיקת אפשרויות עסקיות, ייעוץ להשקעות בישראל והיכרות עם עסקים ישראלים ומובילי דעת קהל בישראל". שני לקוחות פוטנציאלים שהוזכרו בחוזים הם ריצ'רד גרסון מניו יורק שתרם בעבר יותר מ-35 אלף שקל לברק, ואיש העסקים דיוויד פישר ממונקו שתרם לברק יותר מ-35 אלף שקל.

לשכת ברק סירבה להגיב על החוזים והפנתה לתגובה שמסרה פריאל לערוץ 10: "החברה שהקמתי לחלוטין לא נשענת על אהוד ברק. רוב ההיכרויות בישראל הן ההיכרויות שלי. אני הייתי מעורבת במשך 30 שנה בתחום העסקי. לא הכרתי אדם אחד או שניים?". דובר Blue ridge - החברה של ריצ'רד גרסון מסר כי "מדיניות החברה היא לא להגיב לשאלות העיתונות".

  • עוד באותו נושא:
  • ברק
  • פריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully