וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת אתרים רכשה 51% מהפורטל מומו הפרה; מנכ"ל הקבוצה: נחלוש על הפורטלים המרכזיים לצעירים בישראל

מעיין כהן

18.8.2008 / 11:57

הקבוצה מחזיקה ברשת החברתית שין1 ובגרסה העברית של okcupid; מנכ"ל אתרים: בוחנים אופציות רכישה נוספות

קבוצת אתרים מחזיקה כיום ברשת החברתית לנוער shin1, בגרסה העברית של מותג ההיכרויות okcupid ובהגענו (eganu.com) - רשת חברתית ליהודים על בסיס מוסיקה.



הקבוצה הוקמה בשנת 2007 ע"י אסף ורטהיימר, טל צבי נתנאל וארז שפץ. לאחר הגיוס הראשוני הצטרף לקבוצה גל בריל, לשעבר מנכ"ל חבר'ה וכיום סמנכ"ל הפיתוח העסקי של הקבוצה. לדברי החברה, עם השלמת הרכישה תחזיק קבוצת אתרים פורטלים, אתרים בשווי כולל של כ-10 מיליון דולר, ובהיקף של יותר מ-2.1 מיליון גולשים ייחודיים מדי חודש. לדברי אסף ורטהיימר, מנכ"ל קבוצת אתרים, "רכישת השליטה בפורטל הנוער הגדול במדינה היא נדבך נוסף בהפיכת הקבוצה לאחת משלוש קבוצות המדיה הגדולות בישראל".



מומו הפרה הוקם לפני כחמש שנים על ידי עמיחי שמש, שהיה אז תלמיד בן 14. האתר הוקם בתחילה כאתר משחקים עבור חבריו ובהמשך צמח ושילב בתוכו רשת חברתית המאפשרת לילדים ובני הנוער להעלות דפי תוכן אישי.



לדברי אסף ורטהיימר, מנכ"ל קבוצת אתרים, עם השלמת העסקה, קבוצת אתרים תחלוש על הפורטלים המרכזיים בישראל בהם נמצאים כמעט כל בני הנוער והילדים בגילאי 18-8, על כל המשתמע מכך. לדברי ורטהיימר, הקבוצה תשדרג את "מומו" ברמת התכנים, ברמת הפיתוח העסקי, הניהול הפיננסי והשיווק, בהתבסס על הידע רב השנים והנסיון אותו צברו מנהלי הקבוצה. לדבריו, עם השלמת סבבי הגיוס ועסקת "מומו", הקבוצה בוחנת כיום אופציות רכישה נוספות, במטרה להפוך לאחת משלוש קבוצות המדיה הגדולות בישראל בתחום האינטרנט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully