וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשקעה באולימפיאדה השתלמה: NBC רשמה את אחוזי הצפייה הגבוהים ביותר בשבת מזה 18 שנה - 17.6%

אינטרנשיונל הרלד טריביון

18.8.2008 / 12:22

הרשת רכשה את זיכיון השידור ב-894 מיליון דולר, הרווח הצפוי עומד על 100 מיליון דולר

31.1 מיליון צופים בממוצע, או 17.6% רייטינג, נותרו דבוקים למסך הטלוויזיה בשבת כדי לצפות בפלפס ובחבריו לנבחרת השחייה האמריקאית מתחרים במירוץ השליחים 4x100, כמו גם בתחרויות ההתעמלות וכדורעף החופים. כ-70 מיליון צופים בסך הכל צפו בשידורי האולימפיאדה של NBC בשבת בערב. הפעם האחרונה בה זכתה NBC, שנמצאת בבעלותה של ג'נרל אלקטריק, בהצלחה כזאת בערב שבת הייתה ב-24 בפברואר 1990.



אחוזי הצפייה הגבוהים בשידורי האולימפיאדה הפכו את החלטתה של NBC להשקיע 894 מיליון דולר ברכישת זכויות השידור של המשחקים האולימפיים בארה"ב למשתלמת. NBC, הנאבקת זה שנים בירידה עקבית במספר הצופים בתוכניותיה, הצליחה למשוך 30 מיליון צופים בממוצע לשידורי האולימפיאדה ברשת, בנוסף למיליוני צופים נוספים שעקבו אחרי האירועים בערוצי הכבלים שבבעלות הרשת ו-30 מיליון מבקרים ייחודיים באתר האולימפיאדה של NBC, המעביר חלק מהאירועים בשידור חי.



בכירים ב-NBC צופים כי רווחיה של הרשת משידורי האולימפיאדה יעלו על 100 מיליון דולר, מעל תחזיותיה של הרשת עצמה. מחלקת המכירות של הרשת, שחששה מפני שיעורי צפייה נמוכים במיוחד, צפתה בפגישותיה עם מפרסמים כי אחוזי הצפייה באולימפיאדה לא יעלו ואף יהיו נמוכים יותר משיעור הצפייה באולימפיאדת 2004 באתונה. מנכ"ל NBC, ג'ף זוקר, אמר כי לרשת אין עלויות נוספות הקשורות לשידורים, כך שכל הרווחים יצטרפו היישר לשורה התחתונה.



בטווח הקצר צפויה הצלחת האולימפיאדה להיטיב גם עם תוכניות אחרות של NBC, אשר חלקן, כמו ה"טודיי שואו", כבר רשמו עליות מרשימות באחוזי הצפייה בעקבות הפרסום המאסיבי שלו זכו במהלך שידורי המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully