וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום ויילר מגדיל את אחזקתו באופטיבייס: מגיע לאחזקה של 40.3% עם רכישת מניות בכ-2 מיליון

ניר צליק

18.8.2008 / 15:33

לקראת מיזוג עם סוקופוס רכש ויילר כ-1.3 מיליון מניות מהקרן MKM הבריטית



יו"ר אופטיבייס, טום ויילר, מתכונן לקראת האיחוד הצפוי עם סקופוס ומחזק את שליטתו . ויילר רכש כ-1.3 מיליון מניות ב-14 באוגוסט תמורת כ-2 מיליון דולר מקרן הגידור הבריטית MKM לונגבוט. ויילר שילם כ-1.55 דולר לכל מניה כאשר מחיר המניה בסגירת המסחר ביום שישי עמד על 1.64 דולר למניה. לשם כך, לקח ויילר הלוואה מקרן אקווילקס בריבית של 3% לשנה, וכעת הוא מגיע לאחזקה של 40.3% מאופטיבייס.



סקופוס ואופטיבייס הודיעו לפני כשבועיים על הסכם למיזוג, כאשר אופטיבייס תמכור לסקופוס, המספקת מוצרים לרשתות וידיאו דיגיטליות, את פעילות הווידיאו בתמורה ל-2.6 מיליון מניות סקופוס, ועוד כ-900 אלף מניות סקופוס התלויות בעמידה ביעדי מכירה. אחרי השלמת העסקה, אופטיבייס תחזיק ב-46% ממניות סקופוס או 49%, אם יעדי המכירה יושגו.



כחלק מההסכם, סקופוסה הסכימה כי הדירקטוריון בחברה יהפוך להיות דירקטוריון רגיל ולא מדורג. כלומר, כל חברי הדירקטוריון יבחרו פעם בשנה. ההסכם האמור תלוי באישור בעלי המניות של סקופוס ואוטפיבייס, והוא צפוי להיסגר ברבעון הרביעי של 2008.



סקופוס - הממוקמת בפארק אפק שבראש העין - מתמחה בפיתוח פתרונות לרשתות וידיאו דיגיטליות עבור חברות הטלוויזיה הרב ערוצית. היא הוקמה בידי מחלב ב-95', ובדצמבר 2005 גייסה 31.5 מיליון דולר בהנפקה ראשונה לציבור (IPO) בנאסד"ק לפי שווי של 92 מיליון דולר. שווי השוק שלה כיום נאמד בכ-66 מיליון דולר. אופטיבייס, הממוקמת בהרצליה, מתמחה בפיתוח פתרונות לדחיסה ולהעברה של שידורי וידיאו דיגיטליים על גבי רשת האינטרנט (IPTV).


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully